برنامه های کاربردی برای تلویزیون اندرویدی شیائومی P1

حسین اسماعیلی دوشنبه 5 مهر 1400 - 19:17
برنامه های کاربردی برای تلویزیون اندرویدی شیائومی P1
با عرضه تلویزیون P1 شیائومی، اولین تلویزیون با اندروید تی وی نسخه ی 10 در اختیار عزیزان کاربر قرار گرفت. با توجه به سابقه ی دو سال تعامل با مشتریان در تلویزیون 4Sشیائومی و اندروید 9، قصد داریم که برنامه های کاربردی برای تلویزیون P1 رابه شما معرفی نماییم.

.

.

برنامه های کاربردی برای تلویزیون اندرویدی با اندروید تی وی 10

در این مقاله قصد داریم که تجربه ی خودمان در کار با تلویزیون های اندرویدی را با شما به اشتراک بگذاریم. در مدت دو سال که با مشتریان عزیز در تماس بودیم برنامه های اندرویدی پیشنهادی متعددی از طرف این عزیزان به صورت کامنت در سایت و یا تلفنی ارائه شد که در این مقاله قصد داریم آنها را به شما معرفی کنیم. البته این برنامه ها ممکن است با مقاله ی "برنامه های ضروری برای تلویزیون های اندرویدی" که برای تلویزیون 4S نوشته شده بود، همپوشانی هایی هم داشته باشد ولی همگی با تلویزیون P1 چک شده اند.

1- VOD های دارای سریال اختصاصی: فیلیمو و نماوا و فیلمنت

پارسال که در حال نوشتن مقاله ای مشابه در مورد برنامه های ضروری برای تلویزیون های اندرویدی بودم. VOD هایی مانند فیلیمو و نماوا را در انتهای لیست قرار دادم. ولی امسال حتما برنامه هایی مانند فیلیمو و نماوا و فیلمنت را در رتبه ی یک قرار میدهم. دیگه باید قبول کرد که این برنامه ها از اقبال عمومی خوبی برخوردار هست. علت اصلی آن هم پخش سریال های اختصاصی خوبی است که می تواند اوقات مفرحی را برای شما رقم بزند. همچنین همه ی فیلم های روز دنیا را با کمترین زمان و با زیرنویس ارائه می کنند. البته محتویات آنها از ساترا و سانسور های آنها در امان نمانده است. اگر قصد دیدن فیلم های روز دنیا هستید به شما پیشنهاد میدهم که کمی صبر کنید تا این شبکه ها با سانسوری خوشایند و دوبله ای تحسین برانگیز فیلم مورد علاقه تان را برای شما به نمایش بگذارد. البته سانسور های ابتدایی کمی اذیت کننده است. در مورد فیلیمو نیز با مشکل حذف آن از پلی استور مواجه می شوید که می توانید از خود سایت آن به صورت فایل APK دریافت کنید و با فلش روی تلویزیون نصب کنید.

2- VOD های بدون سریال اختصاصی: 

اگر هدف شما دیدن فیلم ها و سریال های روز دنیاست و دیدن فیلم با زیرنویس را مشکل نمی دانید، سه برنامه ی مووی جوان، یک مووی و فیلامینگو را به شما پیشنهاد می دهیم. هر یک از این برنامه ها مزایا و معایب خود را دارد. مووی جوان دارای رابط کاربری خوب ایت و فیلم ها را بدون لگ پخش می کند. همچنین می توانید پخش کننده را به VLC منتقل کنید. البته باید برای دسترسی به آن کمی هزینه کنید. در پخش فیلم های 1080 هم دارای کمی مشکل هست ... البته نه همیشه. فیلامینگو برنامه ی پولی دیگری است که در پخش فیلم ها در 1080 عملکرد خوبی دارد ولی رابط کاربری آن واقعا مایوس کننده است. در نهایت یک مووی دارای مزیت رایگان بودن را دارد.

3- یک پلیر خوب

پارسال دو برنامه ی MX player و VLC player را توصیه می کردم که روی تلویزیون نصب داشته باشید و امسال هم همین پیشنهاد را دارم. البته آپدیت های VLC آن را کمی جلوتر انداخته است و این پلیر میتواند زیرنویس های پیشرفته تری را پخش کند.

4- یک بروزر کاربردی

اصولا تلویزیون های اندرویدی با بروزر ها مشکل دارند و هنوز این مشکل پابرجاست. ولی اگر به این کار احتیاج مبرم دارید، می توانید برنامه ی TV WEB Browser را مد نظر قرار دهید که روی تلویزیون شما به صورت پیش فرض قرار دارد.یک بروزر دیگر که به تازگی معرفی شده است، برنامه ی TV-Browser Internet می باشد. اگر با TV WEB مشکل دارید، TV-Browser حتما رضایت شما جلب خواهد کرد.

5- IPTV برای اینترنت بازها: تلویبیون و IPTV اکستریم

اگر اینترنت نامحدود دارید و همچنین علاقه ای به بگیر و ببند های تیونر داخلی و ریسیور خارجی ندارید، به شما استفاده از IPTV ها را پیشنهاد می دهیم. تلویبیون تمام برنامه های صداسیما را به صورت آنلاین پخش می کند. همچنین دیتابیس کاملی از برنامه های صداسیما را نیز دارد. IPTV Extreme نیز یک برنامه ی کامل است که هم شبکه های داخلی و هم خارجی را می گیرد. البته تلویبیون رایگان است و برای IPTV Extreme  نیز باید اکانت از خریداری کنید. اکانت را می توانید از اینترنت تهیه کنید و اشتراک ان نیز خیلی گران نیست و می توانید به ریال پرداخت نمایید.

6- اجرا کننده ی برنامه های اندرویدی ناسازگار با اندروید تی وی: SideLoad Launcher

اگر قصد دارید برنامه هایی مانند واتس اپ و ایسنتاگرام را روی تلویزیون خود اجرا کنید باید فایل آن را به صورت جداگانه از رایانه با فرمت APK دانلود کنید و با فلش آن را نصب کنید. برای اجرای ان نیز احتیاج به برنامه ی سایدلود لانچر دارید.

7- کیبورد فارسی

تلویزیون P1 دارای منوی فارسی است که شاید مهم ترین مشکل در فرآیند فارسی سازی تلویزیون همین منوی فارسی بود که خوشبختانه شیائومی امسال آن را حل کرد. اما هنوز مشکل تایپ فارسی را با Gboard دارید. برای تایپ فارسی دو برنامه ی Keyboard for android TV و Leankey keyboard را پیشنهاد می دهیم که هر دو از فارسی پشتیبانی می کنند.

8- یک وی پی ان قابل قبول

اگر مثل من یوتیوب گردی می کنید پس حتما به یک برنامه ی وی پی ان احتیاج دارید. اگر قصد ندارید هزینه کنید برنامه ی X-VPN عالیست. اگر کیفیت و سرعت بیشتری می خواهید، NORD برنامه ای در دسترس هست که اکانت را با قیمتی مناسب می توانید خریداری کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد