تحلیل و بررسی گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 8 Pro

تیرداد نصرتی دوشنبه 6 آبان 1398 - 14:13
تحلیل و بررسی گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 8 Pro
گوشی هوشمند شیائومی مدل "Redmi Note 8 Pro" قطعا با پردازنده و باطری قوی خود یکی از قوی ترین اسمارت فون های داخل بازار می باشد و همچنین قابلیتهای متصل شدن به دو روتر Wi-Fi به طور همزمان، مقاومت در برابر آب، "Night Mode" و... این محصول را متمایز ترکرده است.

معرفی شرکت شیائومی

شرکت شیائومی را می­توان به عنوان جدیدترین سازنده گوشی ­های هوشمند در بازار معرفی کرد چرا که پس از گذشت تنها 9 سال (این شرکت در سال 2010 پایه گذاری شد) توانسته کاربران زیادی در سرار دنیا را جذب کند. در کنار تولید گوشی­ های هوشمند با قابلیت­های بسیار، قیمت نسبتاً پایین این محصولات باعث فروش هر چه بیشتر آنها در بازار امروز شده است، به طوری که گوشی­های دیگر برندها با مشخصات مشابه تا سه برابر گران­تر از گوشی­های شیائومی عرضه می­شوند.

معرفی کلی گوشی شیائومی Redmi Note 8 Pro

تلفن همراه هوشمند "Redmi Note 8 Pro" از جدیدترین محصولات این شرکت است که در آگوست 2019 معرفی شد. اگرچه در نگاه اول این گوشی مشابه مدل قبلی خود "Redmi 7" به نظر می­رسد، اما با کمی تأمل و بررسی می­توانید تفاوت­ های بسیاری بین این دو گوشی پیدا کنید، چرا که شرکت شیائومی در جدیدترین محصول خود قابلیت­ هایی را اضافه کرده که نه تنها آنها را در مدل­های قبلی نمی­بینیم بلکه باعث شده که این گوشی در بین برترین گوشی­های روز دنیا قرار بگیرد.

بدون شک یکی از مهم­ترین ویژگی­های این محصول تراشه آن است. تراشه Helio G90T که آن را در رده گوشی­های مخصوص و مناسب بازی قرار می­دهد. اگر از جمله افرادی هستید که کیفیت بازی در تلفن همراهتان برایتان اهمیت زیادی دارد این گوشی برای شما بسیار مناسب خواهد بود زیرا که این تراشه بر اساس فرآیند ساخت 12 نانومتری است و  می­تواند در هزینه و انرژی مورد نیاز گوشی شما صرفه ­جویی کند. پردازنده 8 هسته ­ای نیز می­تواند سرعت دستگاه را بالا ببرد. علاوه بر آن پردازنده گرافیکی "Mali-G76 MC4" و فناوری "Hyper Engine" بازی کردن با این گوشی را بسیار راحت کرده و با کمک افزایش حساسیت پنل لمسی سرعت آن را نیز بالا می­برد. در هنگام بازی می­ توانید با استفاده از قابلیت Game Turbo جلوی نوتیفیکیشن­هایی که از دیگر اپلیکیشن ­های نصب شده بر روی گوشیتان ظاهر می­شوند و مزاحم بازی کردن هستند را بگیرید. علاوه بر آن قابلیت "Quick Replies" به شما این امکان را می­ دهد که در حین بازی به سرعت و بدون ایجاد وقفه در بازی به پیام­های دریافت شده خود پاسخ دهید. انیمیشن­ها در این گوشی با سرعت 60 فریم بر ثانیه پخش می­ شوند و در نتیجه تصاویر با کیفیت بالایی در اختیار شما قرار می­ گیرند.

از دیگر خصوصیات منحصر به فرد این محصول می­توان به دوربین چهارگانه آن اشاره کرد. دوربین اصلی با کیفیت عکسبرداری با رزولوشن 64 مگاپیکسل می­تواند تصاویر با کیفیت بسیار بالا در اختیار شما قرار دهد. تصاویر گرفته شده در نور روز توسط این دوربین از کنتراست بالایی برخوردارند و رنگ­ها و جزئیات بسیار واضح و زیبا نشان داده می­ شوند. از جمله دیگر تنظیمات این دوربین می توان به تعادل رنگ سفید (White Balance)، فوکوس، ISO (قابلیت تنظیم سنسور تصویر)، و قابلیت تنظیم سرعت شاتر دوربین اشاره کرد. قابلیت "Night Mode" باعث می­ شود که تصاویر در شب بدون نویز و با جزئیات بیشتری قابل مشاهده باشند. علاوه بر این، در حالت "Pro Mode" و با استفاده از دو لنز دیگر می­توانید تصاویر را در حالت "UltraWide" و پانوراما ثبت کنید. دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی نیز بدون شک سلفی­ هایی با کیفیت بالا و بی نقصی در اختیار شما قرار می­ دهد.

ویدئوهایی که با این گوشی فیلمبرداری می­ شوند نیز به نسبت رقبای خود از کیفیت بیشتری برخوردارند چرا که دوربین این گوشی قابلیت ضبط ویدئو با رزولوشن 1080p و با سرعت 30، 60 و 120 فریم بر ثانیه را دارد و این قابلیت به شما این امکان را می ­دهد که تصاویر اسلوموشن با کیفیت بسیار بالایی داشته باشید.

از دیگر خصوصیات این گوشی می­توان به صفحه نمایشگر آن اشاره کرد. شما می­توانید به راحتی نور و رنگ صفحه نمایش را تغییر داده و از حالت مشکی خود به کرمی نزدیک کنید. این حالت برای مطالعه و یا کار کردن برای مدت طولانی با گوشی طراحی شده و باعث می­شود که چشمان شما کمتر آسیب ببینند. علاوه بر آن، در نور شدید که صفحه نمایش تیره می­ شود می­توانید نور آن را زیاد کنید. این قابلیت در این گوشی در حالت auto به 640 نیت نیز می­رسد.

 

باتری 4500 میلی­ آمپری نیز از جذابیت های این مدل گوشی برای خریداران می باشد. گوشی ردمی نوت 8 پرو با شارژر 18 واتی قابلیت شارژ دارد. همچنین می­توانید با استفاده از قابلیت شارژ سریع در زمان کوتاه گوشی خود را شارژ کنید.

از دیگر خصوصیات این تلفن همراه می­ توان به سنسور انگشت در پشت صفحه نمایش، قابلیت دو بار ضربه و برداشتن تلفن همراه برای باز کردن قفل صفحه نمایش، قابلیت شناسایی چهره توسط دوربین، صفحه نمایش LCD به همراه لایه محافظ گوریلاگلس 5، خروجی صدای بسیار قدرتمند، قابلیت متصل شدن به دو روتر Wi-Fiبه طور همزمان، مقاومت در برابر آب، ژیروسکوپ، قطب نما، شتاب­ سنج و رادیو اشاره کرد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد