سوالات متداول
1- آیا امکان ثبت سفارش بدون ثبت نام وجود دارد؟
بله، با دریافت رمز عبور موقت به عنوان مهمان، امکان ثبت سفارش وجود دارد. اما برای پیگیری وضعیت سفارش و و بهره مندی از تخفیف ها و خدمات ویژه اعضا بهتر است در ابتدا عضو سایت شوید.
2- چگونه می توان با اطمینان از سایت شما خرید کرد؟
تمامی پرداخت ها از طریق درگاههای آمن بانکی انجام می شود و شما می توانید در هر مرحله از وضعیت سفارش خود مطلع شوید.
3- شرایط خرید اقساطی از بی بی ۲۶۰ چیست؟
برای اطلاع از شرایط، مدارک لازم و تعداد اقساط می توانید به صفحه ی خرید اقساطی» مراجعه کنید با با پشتیبانی تماس بگیرید.
4- آیا امکان خرید از شبکه های اجتماعی وجود دارد؟
بله، شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز برای سفارش با واتساپ به شماره ۰۹۰۲۰۹۵۳۹۳۶ و برای مشاوره خرید لپتاپ و نحوه پرداخت با شماره ۰۹۱۰۴۷۵۴۸۷۳ از طریق و واتساپ در ارتباط باشید.n
5- روش های پرداخت به چه صورت است؟
شما می توانید از طریق درگاههای بانکی آنلاین، کارتهای عضو شتاب و در صورت سکونت در تهران با امکان پرداخت در محل، هزینه سفارش خود را پرداخت کنید. تنها درصورت خرید تلویزیون ، مستلزم پرداخت مبلغی تحت عنوان بیعانه می باشید.
6- آیا امکان پرداخت در محل وجود دارد؟
در شهر تهران امکان پرداخت در محل وجود دارد. برای اطمینان از فعال بودن این گزینه در منطقه شما، لطفاً قبل از نهایی کردن خرید، با پشتیبانی تماس بگیرید.
7- روشهای ارسال به تهران و شهرستان چگونه است؟
ارسال سفارش ها از طریق پست پیشتاز، تیپاکس یا باربری برای کالاهای حجیم انجام میشود. شما هنگام ثبت سفارش می توانید روش ارسال مورد نظر خود را انتخاب کنید.
8- هزینه های ارسال چگونه محاسبه می شود؟
هزینه ارسال بر اساس وزن ابعاد کالا، روش ارسال و مقصد محاسبه می شود و هنگام نهایی کردن سفارش به صورت خودکار نمایش داده خواهد شد. لازم به ذکرااست پی بی ۳۶۰ هیچ هزینه ی خدماتی اضافهای بابت ارسال از کاربران دریافت نمیکند.
9- آیا امکان مشاوره قبل از خرید وجود دارد؟
بله، کارشناسان ما آماده اند تا به صورت آنلاین شما را در انتخاب بهترین کالا متناسب با نیازتان راهنمایی کنند. مافی است با شماره واساپ در ارتباط باشید.
10- منظور از پیش خرید لپتاپ چیست؟
طرح پیش فروش لپتاپ یکی از روش های نوین فروش است که در ابتدا در پی بی 360 در سال 1400 کلید خورد که با استقبال بی نظیر مشتریان روبرو شد، پس بر آن شدیم تا این طرح را بر روی کالاهای دیگر نیز اعمال کنیم.تفاوت کالای پیش خرید و فروش آنی در زمان تحویل محصول به مصرف کننده و قیمت نهایی آن میباشد. اساساً کالهای پیش فروش حاشیه سود بسیار کمتری نسبت به فروش آنی دارند. در نتیجه کاربران عزیز خرید مقرون به صرفه تری را تجربه خواهند کرد.
11- آیا امکان لغو سفارش وجود دارد؟
بله، تا زمانی که سفارش شما ارسال نشده باشد، میتوانید آن را لغو کنید. در صورت پرداخت وجه، مبلغ آن طی 2 الی 3 روز کاری به حساب شما بازگردانده خواهد شد.
12- پس از خرید لپ تاپ یا تلویزیون چگونه از وضعیت سفارش خود مطلع شوم؟
پس از ثبت سفارش، پیامک و ایمیلی حاوی شماره سفارش دریافت میکنید. همچنین میتوانید از طریق پنل کاربری در سایت، وضعیت سفارش را مشاهده کنید.
13- اگر روش ارسال پست یا تیپاکس را انتخاب کنم چگونه وضعیت بسته را پیگیری کنم؟
پس از ارسال، کد رهگیری پستی با تیپاکس برای شما ارسال میشود و میتوانید با وارد کردن آن در وب سایت شرکت مربوطه، وضعیت بسته خود را مشاهده کنید.
14- بسته در صورت ارسال با پست یا تیپاکس چند روزه به دستم می رسد؟
معمولاً بسته ها بین ۲ تا 4 روز کاری (بسته به شهر مقصد) تحویل داده می شوند.
15- گارانتی تلویزیون شامل چه مواردی میشود؟
گارانتی تلویزیون شامل تعمیر یا تعویض قطعات اصلی مانند پنل، برد و منبع تغذیه در صورت بروز نقص فنی غیر ناشی از ضربه یا نو برق است.
16- گارانتی لپ تاپ شامل چه مواردی میشود؟
گارانتی لپ تاپ شامل قطعات اصلی (مادربرد، رم، هارد، شارژر و صفحه نمایش) در برابر ایرادات فنی است. آسیب های ناشی از ضربه، مایعات یا نصب نرم افزارهای غیر مجاز تحت پوشش گارانتی نیستند.
17- در صورت اتمام گارانتی آیا شرکت خدمات پس از فروش ارائه میدهد؟
بله، حتی پس از پایان دوره گارانتی خدمات تعمیر و تأمین قطعات با هزینه ی مناسب ارائه می شود.
18- با چه شرایطی می توان کالا را مرجوع کرد؟
در صورتی که کالا دارای ایراد فنی، مغایرت ظاهری یا نقص در اقلام همراه باشد، تا ۷ روز پس از تحویل امکان مرجوع کردن و کالا باید در بسته بندی اولیه و بدون استفاده بازگردانده شود.
19- آیا کالاها مهلت تست دارند؟
بله، تمام کالاهای الکترونیکی موجود در پی بی ۳۶۰ دارای ۷ روز مهلت تست سلامت فنی هستند تا با اطمینان خاطر از خرید خود مطمئن شوید.nn
بازخوردها