تلویزیون جدید 65 اینچ شیائومی با پنل OLED معرفی شد

تیرداد نصرتی دوشنبه 16 تیر 1399 - 12:23
تلویزیون جدید 65 اینچ شیائومی با پنل OLED  معرفی شد
شیائومی رسما اولین مدل برتر تلویزیون خود یعنی - Mi TV Lux 65  OLED - را در پکن چین معرفی کرد. این تلویزیون هوشمند از یک صفحه نمایشگر OLED 65 '، با رنگ های دقیق (98.3٪ طیف رنگ ، Delta E (<1.5 ، AI Master Engine هوشمند و Dolby Vision برخوردار است.

تلویزیون هوشمند شیائومی مدل "Mi TV Lux 65  OLED" ساخته شده است تا بیش از انتظارات باشد و کیفیت بصری را به سطح بالاتری برساند.

 این مدل همچنین دارای عملکرد صوتی خیره کننده با 9 واحد بلندگو با خروجی ترکیبی از 65W ، سیستم صدا سه بعدی 3D و پشتیبانی Dolby Atmos است. این مدل به عنوان یک صفحه نمایشگر مناسب برای بازی (Gaming) ، به لطف حالت خودکار کم Latency ALLM ، یک نرخ نوسازی متغیر (VRR) از 40 هرتز تا 120 هرتز و خروجی استاندارد HDMI 2.1 می باشد.

اولین پرچمدار تلویزیون های هوشمند شیائومی - صفحه نمایش OLED Delta E را با رنگ های دقیق 1.5 به حداقل می رساند. به عنوان اولین تلویزیون فوق العاده کمپانی شیائومی، Mi TV Lux 65 ″ OLED دارای جدیدترین فناوری OLED است. این دستگاه با داشتن 8.29 میلیون پیکسل کنترل شده به صورت جداگانه ، کنتراست فوق العاده بالایی را ارائه می دهد و سیاهان کاملی تولید می کند و در صحنه های تاریک نزدیک به صفر نیت را منتشر می کند. این موارد عملکرد عالی اتاق تاریک و یک تجربه مشاهده خیره کننده با جزئیات تاریک استثنایی را تضمین می کنند.

Mi TV Lux 65 ″ OLED همچنین تولید رنگ حرفه ای را با امکان نمایش 98.5٪ فضای رنگی DCI-P3 ارائه می دهد. صفحه نمایش OLED با رنگ 10 بیتی واقعی می تواند طیف گسترده ای از 1.07 میلیارد رنگ مختلف را تولید کند. Mi TV Lux 65 a OLED با Delta E به اندازه 1.5 ، رنگ های دقیقی را ارائه می دهد و تصاویر رنگی واقعی را به شما نشان خواهد داد.

با تنظیم خودکار کیفیت تصویر AI Master و HDR پویا ، همه جزئیات را مشاهده کنید

تلویزیون هوشمند 65 اینچ OLED شیائومی از پردازنده هوشمند MPU 9650 بهره مند است، این پردازنده قدرتمند به طور خودکار کیفیت تصویر را از طریق هوش مصنوعی شیائومی برای فناوری تصویر در تصویر تنظیم می کند. این فناوری اختصاصی در حال حاضر از 20 الگوریتم کیفیت تصویر پشتیبانی می کند و به طور هوشمند پنج نوع محتوای اصلی را بهینه می کند.

 

به لطف پنل OLED و پیشرفت های فنی بی شماری که از تراشه MTK سرچشمه میگیرد ، Mi TV Lux 65 ″ OLED قادر است به فناوری تصویربرداری Dolby Vision HDR ، HDR10 + ، HDR10 و HLG مجهز باشد. Dolby Vision تجربه تلویزیون را با روشنایی ، کنتراست ، رنگ و جزییات باورنکردنی با کیفیت تصویر شگفت آور و واضح به ارمغان می آورد. Dynamic HDR نه تنها قابلیت های تلویزیون های HDR را بهبود می بخشد بلکه تضمین می کند که Mi TV Lux 65 OLED انواع محتوای HDR10 + فیلمبرداری شده بر روی تلفن همراه را به طور کامل نمایش دهد. همچنین تضمین می کند که هر لحظه از یک فیلم با مقادیر ایده آل برای عمق ، جزئیات ، روشنایی ، کنتراست و وسعت رنگ گسترده تر نمایش داده می شود.

چشمان خود را با نرخ تازه سازی 120 هرتز ، MEMC و محافظت در برابر نور کم آبی شاد کنید

 دید شیائومی برای تلویزیون با کیفیت برتر نسل بعدی این است که یک تجربه مشاهده فوق العاده روان را برای هر سناریوی فراهم کند. این بدان معناست که بخاطر تماشای فیلم ، درام یا نمایش های ورزشی ، بدون لگ زمانی و کیفیت تصویر با تاخیر کم باشد. Mi TV Lux 65 ″ OLED با داشتن نرخ تازه سازی بالای 120Hz ، زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه و فناوری MEMC تصاویر حرکتی بسیار پویا را با وضوح خیره کننده ارائه می دهد. این فناوری تقویت شده ی تصویر است که می تواند کیفیت تصویری را از سطح پیکسل بهینه کند و محتوای ویدیویی با وضوح پایین را با جزئیات عالی غنی سازد.

برای دستیابی به انتشار نور آبی کم ، صفحه نمایش OLED 65 'یک ماده نوری ضد آبی را به تولید می کند که در طول موج 460-480 میلی متر از نور غیر مضر ساطع می شود. پنل OLED همچنین از درخشندگی مناسب بهره می برد که حتی بدون داشتن سوسو زدن و راحت دیدن حتی برای خانواده های دارای کودک نیز بسیار مناسب می سازد. 

تجربه صوتی عمیق همه جانبه با بلندگوهای 9 واحدی 65W و Dolby Atmos

گذشته از نمایشگر سطح بالا و کیفیت تصویر فوق العاده ، Mi TV Lux 65 ″ OLED دارای یک سیستم صدای سه بعدی غشایی برای یک تجربه صوتی با کیفیت برتر است که شامل نه واحد بلندگو با توان خروجی 65W است. این شامل دو مجموعه بلندگوهای اصلی با فرکانس پایین 12.5 وات با فرکانس پایین است که در قسمت پشتی دستگاه قرار دارد (هر مجموعه با یک توییت و یک ووفر) ، دو بلندگوی صدای گنبدی فراگیر در بالای صفحه که صداهای از بالا را تکرار می کنند، به همراه بلندگو ساب ووفر 20W با محفظه صدا 1.9L و دو رادیاتور غیرفعال. Mi TV Lux 65 ”OLED قادر به ایجاد یک زمینه صدای همه جانبه است که به کاربران امکان می دهد تجربه صوتی پانوراما سه بعدی با صداهای مختلف را از تمامی جهات تجربه کنند.

 

Mi TV Lux 65 ”OLED از eARC (کانال برگشت صوتی پیشرفته) و PCM 32 کاناله برای سیگنال های صدای فراگیر سه بعدی با بیت بالا به طور مستقیم به سایر بلندگوها از طریق HDMI پشتیبانی می کند. تلویزیون با استفاده از AI Master برای فناوری تقویت صدا صوتی ، می تواند محتوا را تعیین کرده و تنظیمات صوتی را به طور خودکار بین 5 حالت تنظیم کند: فیلم ، موسیقی ، اخبار ، ورزش و موارد دیگر که به بهترین وجه متناسب باشند. همراه با قابلیت های Dolby Atmos ، یک تجربه صوتی واقعا حیرت انگیز را در خانه ارائه می دهد.

حضور تراشه پرچمدار MPU 9650 ، تلویزیون نوید موفقیت های صوتی و تصویری گسست را می دهد، که برای گیمر های کنسول از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است - یکی از گروه های اصلی کاربر تلویزیون های سطح بالا. سری جدید پانل های OLED Mi TV Lux 65 ″ OLED نه تنها از فرمت رایج بازی های HDR10 پشتیبانی می کند ، بلکه همچنین به آخرین رابط پروتکل استاندارد HDMI 2.1 مجهز شده است که از حالت خودکار کم Latency ALLM و متغیر Refresh Rate VRR خروجی صفحه نمایش 4K 120Hz نه تنها  با کنسول های بازی اصلی سازگاری بالایی دارد بلکه برای پشتیبانی از کنسول های نسل بعدی نیز مناسب است.

 

Mi TV Lux 65 OLED قصد دارد به یک مرکز هوشمند صفحه نمایش بزرگ در خانه کاربر تبدیل شود. ریموت بلوتوث NFC درون جعبه به کاربران این امکان را می دهد تا گوشی هوشمند خود را به راحتی در نزدیکی ریموت قرار دهند تا محتوای ویدئو را نمایش دهند ، همچنین تلویزیون یا سایر دستگاه های خانگی هوشمند را با استفاده از دستورات صوتی به راحتی کنترل می شود. همچنین این مدل دارای یک دستیار داخلی XiaoAi AI دستیار 3.0 است که دارای رابط کاربری UI کاملاً جدید است. گزینه های دستیار صوتی مرد تازه اضافه شده و عملکرد گفتگوی پیوسته است.

Mi TV Lux 65 ″ OLED با داشتن یک صفحه نمایش چهار طرفه بدون حاشیه با صفحه نمایشگر 98.8٪ به نسبت بدنه ، تجربه نهایی بدون مرز را به نمایش می گذارد. همچنین از پایه شیشه ای پریمیوم و چراغ اعلان رنگارنگ در پایین دستگاه استفاده شده است، ضمن پشتیبانی از صفحه نمایش Always-On در پنل OLED خود که می تواند دارای ویجت های هوشمند مانند ساعت ، آب و هوا ، امضای شخصی یا حتی نمایش وضعیت هوشمند آنها باشد. دستگاه های خانگی Mi TV Lux 65 ″ با قیمت 12999 RMB ، از سوم ژوئیه از طریق کانال رسمی شیائومی در کشور چین برای خرید در دسترس خواهد بود.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد