خرید تلویزیون هوشمند شیائومی

پنجشنبه 13 شهریور 1399 - 11:44
خرید تلویزیون هوشمند شیائومی
معرفی نسل جدید تلویزیون هوشمند شیائومی. بررسی مشخصات و قیمت تلویزیون به همراه پیشنهاد خرید تلویزیون شیائومی، تلویزیون شیائومی 4s 55 اینچ، تلویزیون شیائومی 4s 65 اینچ و تلویزیون شیائومی 47 اینچ. خرید تلویزیون شیائومی از نمایندگی شیائومی در تهران.

خرید تلویزیون هوشمند شیائومی

در این مطلب قصد داریم به معرفی جدیدترین نسل تلویزیون های شیائومی به صورت اختصاصی بپردازیم تا شما را گام به گام برای خرید تلویزیون هوشمند راهنمایی کنیم. تلویزیون های جدید شیائومی با نام کلی تلویزیون شیائومی 4s در همه انواع آن که در ادامه معرفی می شوند پا را از سطح مورد انتظار فراتر گذاشته و با افزودن قابلیت ها و کارایی های منحصر به فرد و جذاب همراه با قیمت تلویزیون شیائومی گوی رقابت را در بازار از سایر رقبای هم تراز خود ربوده است.

امکاناتی نظیر باریک بودن قاب تلویزیون شیاومی، سبک بودن، متصل شدن به وای فای و اپلیکیشن های اندروید و آی او اس، دارا بودن هزاران فیلم و برنامه های سرگرمی به صورت رایگان، امکانات گیمینگ مانند پردازنده بسیار قوی و اتصال دسته بازی به تلویزیون های هوشمند بخشی از این ویژگی های خارق العاده در تلویزیون های هوشمند شیائومی هستند.

این امکانات همگی باعث می شود تا قیمت تلویزیون نسبت به سایر رقبا در این سطح رقابتی شود و ارزش خرید برای خریداران را داشته باشد. اگرچه در ادامه لیست تلویزیون شیائومی را به صورت کامل ارائه نمی دهیم اما به معرفی جدیدترین آنها می پردازیم.

خرید تلویزیون شیائومی

تلویزیون شیائومی ساخت کجاست؟

اولین پرسشی که مطرح می شود این است که این برند متعلق به کدام کشور است؟ برند شیائومی که از سال 2010 به طور رسمی آغاز به فعالیت نمود و ساختمان مرکزی آن در شهر پکن واقع شده است، متعلق به یک شرکت چینی است. در ادامه قصد داریم تا به نقد و بررسی سه نوع تلویزیون جدید بپردازیم که عبارتند از تلویزیون 47 اینچ شیائومی، تلویزیون شیائومی 55 که با اسم تلویزیون mi tv 55 و تلویزیون 55 اینچ 4k شیائومی در بازار ایران شناخته می شود و نیز تلویزیون 65 اینچ 4s شیائومی. همچنین شما می توانید پس از انتخاب مدل دلخواه خود، قیمت تلویزیون را از فروشگاه پی بی 360 جویا شوید. پس با ما همراه باشید.

تلویزیون 47 اینچ شیائومی سه بعدی برای نسل جدید

اگر این تلویزیون مقایسه شود با تلویزیون های دیگر می توان گفت که از نظر ظاهری به طور طبیعی دارای قاب نیست. این تلویزیون در مقایسه با سامسونگ و ال جی از یکی از بهترین پنل ها برای ایجاد تلویزیون فول اچ دی 47 اینچ با اندازه 1920*1080 که قابی 8.4mm با پروفایلی باریک دارد بهره می برد. همچنین تلویزیون شیاومی برای ایجاد بهترین تجربه شنیداری از DTS و دالبی استریو استفاده می کند. نه تنها به خاطر امکانات صدای دالبی آن بلکه به علت سایر امکاناتی که در ادامه به شما معرفی می کنیم خرید تلویزیون شیائومی را به شما توصیه می کنیم.

قیمت تلویزیون شیائومی

سیستم تلویزیون هزاران فیلم HD رایگان و برنامه های تلویزیونی را در خود داشته و ارائه می دهد. سیستم تلویزیون MIUI از برنامه های WiDi، Miracast، Airplay، DLNA، SMB و تمامی عکس ها و فیلم ها به شکل مستقیم از تلفن همراه و یا کامپیوتر شما پشتیبانی می کند. پس اگر اهل تماشای فیلم و سریال هستید قیمت تلویزیون شیائومی را مناسب می دانید!

این برند برای تلویزیون های خود این شعار را در نظر گرفته است که "یک اژدها در پذیرایی خانه شماست". در حقیقت این مدل تلویزیون  بهترین ماشین بازی (گیمینگ ماشین) است! شاید تعجب کنید اما شیاومی تلویزیون خود را به یک هیولای گیمینگ تبدیل کرده است. در تلویزیون های شیائومی آخرین پردازنده 1.7 G quad core به کار رفته است، تراشه گرافیکی 320 GPU، حافظه نسل سوم 2G DDR3 و کارت حافظه 8G eMMC با ظرفیت 4.41 از دیگر امکانات این تلویزیون است. شما می توانید کنترلر گیمینگ و هدفون خود را به وسیله بلوتوث 4 به تلویزیون های شیائومی متصل کنید و آماده بازی شوید. اگر کمی عجله کردید و قبل از خواندن مطلب تا انتها سری به قیمت تلویزیون زدید، به نظر می رسد اکنون خرید تلویزیون برای داشتن یک اژدها کمی منطقی به نظر می رسد!

تلویزیون شیائومی 4s

تلویزیون های شیائومی بالاتر از سطح انتظار

تلویزیون هوشمند شیائومی با ارائه یک تجربه بصری فوق العاده که الهام گرفته از جدیدترین صفحه نمایش موجود در بازار است وضوح بالایی را از هر زاویه برای بیننده فراهم می کند. همان چیزی که به آن تلویزیون های شیائومی شفاف و یا شیشه ای نیز می گویند. حتی با 178 درجه چرخش در عرض بیننده هیچ صحنه ای از تصویر را از دست نمی دهد.

برای سفارش تلویزیون شیائومی و آگاهی از قیمت تلویزیون همین الان به آدرس ما یعنی سایت پی بی 360 مراجعه کنید و با کمترین هزینه سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت تلویزیون و مشخصات تلویزیون شیائومی  4s 55 اینچ هوشمند

تلویزیون هوشمند شیائومی 55 اینچ دارای رزولوشن 1366*768   با 178 درجه زاویه چرخش در دید. تلویزیون شیائومی 4s دارای چند پردازنده پیشرفته 1.5GHz است. این پردازنده همراه با 1GB RAM و  4BG حافظه داخلی است. این مدل از تلویزیون شیاومی دارای دو بلندگوی قدرتمند 5W، دارای 1 پورت AV و 2 پورت USB است.

هر دو ورژن تلویزیون 4s 43 اینچ و تلویزیون شیائومی 4s 55 اینچ دارای صفحه نمایش 4K HDR و فناوری MEMC برای تصاویر متحرک است. این تلویزیون روی اندروید 9 Pie اجرا می شود و از بلوتوث با انرژی پایین برای اتصال به یک موس وایرلس و یا حتی هدفون پشتیبانی می کند. در پشت تلویزیون 3 پورت یو اس بی و 3 پورت HDMI دارد (در حالی که در تلویزیون 43 اینچ تنها دو پورت USB داراست). اتصال بی سیم یا وایرلس نیز در هر دو فرکانس 2.4GHz و 5GHz کاملا در نظر گرفته شده است.

تلویزیون شیائومی

از زمانی که تلویزیون های این برند چینی روی اندروید قابل اجرا است تمامی پلتفرم های اصلی تلویزیون مانند نتفلیکس، یوتویوب . آمازون همگی به سرعت روی تلویزیون 55 اینچ قابل اجرا هستند. همچنین که کنترل تلویزیون شیائومی به صورت کنترل بلوتوث همراه با دکمه دستیار گوگل وجود دارد، این ویژگی می تواند در مواقعی که دوست ندارید تایپ کنید به کمک شما بیاید. حال شاید بتوان این سوال را از خود پرسید که آیا قیمت تلویزیون به نسبت امکانات آن منطقی است؟

تلویزیون شیائومی 55 اینچ با قابلیت تلویزیون اندروید هوشمند فوق HD یکی از جذاب ترین تلویزیون های هوشمند حال حاضر است، مخصوصا برای آن دسته از افرادی که عاشق محتواهای سمعی بصری هستند. حال می خواهد شما عاشق تماشای سریال های جذاب باشید و یا خواهان انجام بازی گیمینگ با تلویزیون خود باشید.

کنترل تلویزیون شیائومی همه کاره و کیفیت بسیار بالا

یکی از بزرگترین ارتقاهای صورت گرفته به وسیله کمپانی سازنده که در تلویزیون شیائومی 55 اینچ دیده می شود مربوط به کنترل با کیفیت بالای آن است. به شکلی که برای استفاده در هر موقعیتی طراحی شده است. مثلا می توانید صفحه نمایشگر تلویزیون خود را با استفاده از صدا به فرمان خود در آورید. با استفاده از کنترل تلویزیون شیائومی از راه دور بلوتوثی که بو صوت فعال می شود قادر خواهید بود تا به اسانی در اینترنت گشتی بزنید و یا بدون هیچ مشکلی به تماشای تلویزیون بشینید.

قیمت تلویزیون

تلویزیون شیائومی سایز بزرگ با رزولوشون بسیار بالا

تلویزیون 55 اینچ 4s یکی از بزرگترین و جذاب ترین تلویزیون ها در بین برندهای چینی است. به دلیل 55 اینچ بودن این تلویزیون می توانید هر چیزی را با جذابیت خارق العاده ای در خانه تماشا کنید. همچنین ویژگی رزولوشن 4k Ultra HD وضوحی را فراهم می کند که می توانید فیلم ها را با کیفیت بسیار بالایی تماشا کنید. به گونه ای که چه در حالت تماشای فیلم و سریال و یا چه زمانی که در حال بازی هستید چنان کیفیتی را احساس می کنید که گویی در سالن سینما نشسته اید!

تلویزیون شیائومی 55 اینچ و قابلیت اتصال کامل به تلفن هوشمند

به وسیله بلوتوث 4.2 و فناوری وای فای با سرعت بالا قادرهستید تا تلویزیون جدید خود را به دستگاه تلفن هوشمند خود متصل کنید. به وسیله دستیار گوگل و کروم کست می توانید به راحتی تلویزیون شیائومی 55 اینچ خود را به اینترنت متصل کنید. همچنین می توانید به نتفلیکس و آمازون متصل شده و با کیفیتی باور نکردنی سریال های مورد علاقه خود را دنبال کنید. حتی می توانید بازی های موبایل خود را روی تلویزیون اجرا کنید!

برای آگاهی از قیمت تلویزیون 55 اینچ 4s و خرید تلویزیون با قیمت مناسب می توانید از سایت نمایندگی شیائومی در تهران دیدن کنید و به راحتی و با هزینه کمتر آن را به خانه خود مهمان کنید.

تلویزیون شیائومی 65 اینچ - تلویزیون شیائومی مدل mi 4s 65 pro

در حقیقت جدیدترین تلویزیون این برند با عنوان تلویزیون شیائومی 65 اینچ همان چیزی است که منتظر آن بودید. تلویزیونی فوق العاده از نسل تلویزیون های جدید خانواده شیائومی که اکنون می توانید از سایت pb360.ir خرید کنید. تلویزیون 65 اینچ 4s دارای کیفیت بالای تصویر است چرا که از فناوری 4K UltraHD که یکی از پیشرفته ترین فناوری های حال حاضر دنیای صدا وتصویر است استفاده می کند. بدون شک عاشق تماشای صدا و تصویر در چنین صفحه نمایش بزرگی خواهید شد.

خرید تلویزیون هوشمند

تلویزیون 65 اینچ شبیه به مدل های کوچکتر خانواده خود است، با لبه هایی نقره ای و از جنس آلومینیوم. یک قاب آلمینیومی با الگوی فیبر کربنی در پشت خود دارد. دو بلندگو 10W در پشت ان تعبیه شده است. سازگاری کامل آن با اندروید 9 Pie و کروم کست از دیگر ویژگی های این تلویزیون هوشمند است.

خرید تلویزیون

این برند چینی سعی کرده است که تلویزیون های جدید خود را طوری طراحی کند که با سایر دستگاه ها یکپارچگی بی نظیری را برقرار نماید. در حقیقت تلویزیون 65 اینچ خلق شده است تا تجربه بی نظیر و متفاوتی را از تماشای تلویزیون به شما ارائه دهد. با خرید این تلویزیون هوشمند می توانید بدون هیچ حد و مرزی در دنیای اینترنت به گشت و گذار بپردازید. به علاوه، قیمت تلویزیون برای داشتن چنین دستگاه پیشرفته ای مناسب است و شما را از لذت داشتن تلویزیون 4s 65 اینچ به وجد می آورد.

مشخصات تلویزیون شیائومی 65 اینچ

صفحه نمایش 64.5 اینچی با LED مستقیم و 3840*2160 پیکسل به معنای واقعی یک سینمای خانگی است. با پردازنده 4 هسته ای 1500MHz نگرانی برای بازی با تلویزیون و گیمینگ نداشته باشید. با RAM 2GB و حافظه 16GB در حالی که 21.3 کیلوگرم وزن دارد، تلویزیون 65 اینچ یک غول هوشمند در دنیای صدا و تصویر است.

با مراجعه به سایت نمایندگی شیائومی در تهران، قیمت تلویزیون شیائومی 65 اینچ را همین الان جویا شوید.

در نهایت می توان تلویزیون 65 اینچ را به عنوان قطب هوشمند خانه شما دانست. به نقل از ژو زی چو مسئول بین المللی شرکت شیائومی این هوشمند بودن موضوعی است که شرکت بر روی آن تمرکز ویژه ای کرده است. به گونه ای که  تنها در طی 5 سال آیند 7 میلیارد دلار روی هوش مصنوعی محصولات خود در بخش های اینترنت اشیاء و اینترنت 5G سرمایه گذاری خواهد کرد.

قیمت تلویزیون و خرید تلویزیون

سایت پی بی 360 که به عنوان پخش کننده محصولات شیائومی است به طور اختصاصی به فروش تلویزیون شیائومی و بررسی آن می پردازد. اگر تلویزیون شیائومی قیمت آن برای شما سوال شده است و یا قصد خرید تلویزیون شیائومی را دارید می توانید از سایت نمایندگی فروش تلویزیون شیائومی دیدن کنید. در ضمن شما می توانید درباره این محصولات نظرات خود را در انتهای همین مطلب درج کنید و کارشناسان ما در سریعترین زمان پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

منبع

  1. https://www.mi.com/global/mitv
  2. https://xiaomifydubai.com/product/xiaomi-mi-tv-4s-55-inch-smart/
  3. https://www.powerplanetonline.com/xiaomi-mi-led-tv-4s-65-4k-ultrahd-smarttv-android-os
  4. https://www.displayspecifications.com/en/model/b53d1650
  5. https://www.xiaomitoday.com/xiaomi-mi-tv-4s-65-inch-2gb-16gb/
  6. https://www.slashgear.com/xiaomi-mi-tv-4s-65-is-a-4k-smart-tv-worth-getting-jealous-over-27614687/
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد