هدفون جدید Xiaomi Mi Air 2S TWS با عمر باتری 24 ساعت عرضه شد.

تیرداد نصرتی یکشنبه 17 فروردین 1399 - 13:18
هدفون جدید Xiaomi Mi Air 2S TWS با عمر باتری 24 ساعت عرضه شد.
دیروز شرکت شیائومی رسماً یک هدفون TWS جدید به نام Mi Air 2S را، با قیمت 399 یوان که تقریباً معادل 56 دلار است را معرفی کرد. در حال حاضر هدفون های تازه راه اندازی شده آماده برای رزرو در کشور چین هستند و در تاریخ 9 آوریل به بازار عرضه می شوند.

شرکت شیائومی اعلام کرده است هدفون های Mi Air 2s از یک چیپست 2 هسته ای به روز شده بهره می برد و همچنین از فناوری جدید انتقال به نام Binaural برای انتقال همزمان سیگنال های صوتی به هدفون های چپ و راست استفاده می کند.این امر باعث کاهش تاخیر در صدا و همچنین کاهش تداخلات شدید خواهد شد و همچنین این امر ارتباطات بین هدفون های چپ و راست بسیار پایدار تر خواهد کرد.برای بهبود عملکرد در هنگام گیم پلی و تماشای فیلم، می توانید از حالت تأخیر کم (Low - Latency) استفاده کنید که با روشن شدن، تأخیر صدا را به شدت کاهش می دهد و هماهنگی مناسب صدا و تصاویر را تضمین می کند.

علاوه بر این، در این هدفون ها دستیار صوتی با پشتیبانی XiaoAI وجود دارد که فقط از طریق یک دستور صوتی ساده فعال می شود و می تواند برای انجام طیف گسترده ای از فعالیت ها و کارها از جمله پخش موسیقی ، شنیدن داستان ، استفاده از نقشه برای مسیرها و غیره بهره ببرد.

در حالی که هیچ پشتیبانی برای از بین بردن نویز های صداهای فعال همانند ایرپاد های اپل وجود ندارد ، اما این هدفون ها به فناوری کاهش نویز میکروفون مجهز است که ادعا می کند نویز محیطی را در حین مکالمه کاهش می دهد و کیفیت تماس صوتی HD را تضمین می کند.

یکی از قابل توجه ترین قسمت های هدفون های جدید Xiaomi Mi Air 2S TWS ، عمر باتری است. این محصول می تواند، 5 ساعت استفاده از هدفون را با یک بار شارژ فراهم کند همچنین می تواند تا 24 ساعت عمر باتری را در هنگام ترکیب با جعبه شارژ افزایش دهد. جعبه شارژ هدفون همچنین با پشتیبانی از فناوری شارژ بی سیم Qi-standard همراه شده است و روند شارژ شدن را راحت تر می کند.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد