زمان عرضه گوشی های جدید شیائومی Mi 10 و Mi 10 pro

تیرداد نصرتی شنبه 23 فروردین 1399 - 15:07
زمان عرضه گوشی های جدید شیائومی Mi 10 و Mi 10 pro
در فوریه گذشته، شیائومی گوشی های هوشمند Mi 10 و Mi 10 Pro خود را معرفی کرد. هر دو دستگاه نقطه عطفی در گوشی های تولید شده توسط شیائومی می باشند. این مدل گوشی ها، عنوان پرچم داران "مقرون به صرفه" را به خود اختصاص داده اند.

زمان عرضه گوشی های جدید شیائومی Mi 10 و Mi 10 pro

از زمان معرفی و عرضه در چین ، طرفداران جهانی مشتاقانه منتظر خبر های جدید در خصوص عرضه این گوشی ها در کشورشان هستند. غول چینی عرضه ورژن جهانی گوشی های خود را به دلیل بیماری کرونا در جهان کمی به عقب انداخت اما سرانجام پرچمداران خود را از طریق یک رویداد آنلاین و ساده در بازارهای جهانی نیز معرفی نمود.

Mi 10 از نمایشگر 6.67 اینچی با رزولوشن فول اچ دی برخوردار است در سمت چپ این صفحه نمایشگر دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی قرار گرفته است. این صفحه نمایش دارای سرعت تازه سازی 90 هرتز ، HDR10 + و سنجش لمسی 180 هرتزی است در قسمت سخت افزار، این تلفن هوشمند از Snapdragon 865 SoC استفاده می کند که با 8 گیگابایت یا 12 گیگابایت رم جفت می شود. دو نوع استوریج  128 یا 256 گیگابایت به منظور حافظه داخلی در این مدل در نظر گرفته شده است. در قسمت پشت گوشی، چهار لنز دوربین وجود دارد که از یک سنسور 108 مگاپیکسلی ، 13MP ultrawide ، ماکرو 2MP و 2MP سنسور تشخیص عمق استفاده می کند.

ظرفیت باتری 4780mAh است که از طریق فن آوری شارژ سریع 30W شارژ می شود. این پرچمدار همچنین دارای شارژ بی سیم 30W است که به طور قطعی یک امتیاز برای می 10 به حساب می آید. این مدل از سیستم عامل اندروید 10 و رابط کاربری MIUI 11 استفاده می کند.

گوشی هوشمند شیائومی مدل Mi 10 Pro نیز با نمایشگر کاملاً مشابه به برادر خود ظاهر شده است. در قسمت سخت افزار، اسنپدراگون 865 نیز با قدرت وظیفه ی پردازشرا بر عهده دارد. تفاوت های این دو در مقدار RAM / Storage است. Mi 10 Pro دارای یک نوع با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی ، دیگری با حافظه رم 12 گیگابایتی و 256 گیگابایت و نسخه جذاب تر با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده است. دوربین جلوی آن نیز از همان سنسور 20MP استفاده می کند و همچنین درون یک حفره ی کوچک زیر صفحه نمایشگر قرار گرفته است.

در قسمت پشت گوشی، دوربین های چهارگانه ی پیشرفته قرار گرفته است. دوربین ها شامل یک لنز عریض 108 مگاپیکسلی ، یک تله فوتوی 8 مگاپیکسلی ، یک پرتره 12 مگاپیکسلی ، و در نهایت یک لنز فوق عریض 20 مگاپیکسلی است. این دوربین دارای فناوری لیزر، OIS و 10 برابر بزرگنمایی اپتیکال و بزرگنمایی نوری 2 برابری در حالت عمود می باشد که کمک می کند عکس های گرفته شده با Mi 10 Pro بسیار جذاب باشند.

 

شیائومی Mi 10 Pro همچنین دارای یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 50W و شارژ سریع بی سیم 30W است.

هر دو پرچم دار در چندین کشور در سراسر اروپا در دسترس خواهند بود. در ایتالیا و آلمان کاربران قادر خواهند بود از تاریخ 28 مارس این مدل گوشی ها را پیش خرید کنند البته فروش این محصولات از تاریخ 7 آوریل در این دو کشور آغاز می شود. در اسپانیا پیش فروش از اول آوریل آغاز شده و فروش واقعی در تاریخ 15 آوریل آغاز می شود. مشتریان در فرانسه می توانند از تاریخ 7 آوریل این محصولات را خریداری کنند، در حالی که مخاطبان شیائومی در قسمت غرب اروپا باید تا 15 آوریل منتظر بمانند.

 

در اروپا، شیائومی Mi 10 را در رنگ های Twilight Grey و Coral Green ارائه می دهد. قیمت رم 8 گیگابایتی و استوریج 128 گیگابایتی آن 799 یورو خواهد بود ، در حالی که رم 8 گیگابایتی و نسخه 256 گیگابایتی آن با قیمت 899 یورو به فروش می رسد.

 

Mi 10 Pro در رنگ های Alpine White و Solstice Grey عرضه می شود. این اسمارت فون با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. این تنها نمونه با قیمت 999 یورو خرده فروشی می شود. متأسفانه، شیائومی هنوز نسخه هایی با 12 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی را به اروپا وارد نکرده است. اما ممکن است در آینده این اتفاق نیز رخ دهد.همانطور که از شواهد پیداست ورژن گلوبال این گوشی های هوشمند ممکن است در یک ماه آینده وارد کشورمان شود.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد