قابلیت های تلویزیون اندرویدی شیائومی از نگاه مشتریان سایت pb360

حسین اسماعیلی جمعه 5 دی 1399 - 19:40
قابلیت های تلویزیون اندرویدی شیائومی از نگاه مشتریان سایت pb360
تلویزیون شیائومی اندرویدی دریایی از قابلیت هاست که برای استفاده ی بهتر از تلویزیون، باید با آنها آشنا باشید. با ما همراه باشید تا با این قابلیت های این تلویزیون فوق العاده از نگاه مشتریان آشنا شوید.

.

.

.

.

در این مقاله قصد داریم که ویژگی های اصلی تلویزیون هوشمند اندرویدی شیائومی را برای شما به صورت خلاصه بر شماریم. این ویژگی ها را عزیزان مشتری در حین نظرخواهی در مورد رضایت خود از تلویزیون خریداری شده از PB360.ir بیان نموده اند.

1- دنیایی از برنامه ها و اپ های اندرویدی ( بازار اینستگرام واتس آپ و... ):

شاید مهم ترین قابلیت یک تلویزیون هوشمند اندرویدی که آن را نسبت به تلویزیون های دیگر متمایز می کند، سیستم عامل آن است. این قابلیت باعث می شود که بتوانید انواع برنامه های اندرویدی را روی تلویزیون نصب کنید. البته برای این کار روش های مختلفی را می توانید استفاده نمایید. اولین و دردسترس ترین روش استفاده گوگل پلی استور (Google Play Store) است که به صورت پیش فرض روی تلویزیون نصب است. روش دوم نصب برنامه ها به صورت دستی است. یعنی فایل APK نرم افزار مورد نظرتان را روی فلش بریزید و روی تلویزیون نصب کنید. البته باید در نظر داشته باشید که برنامه ی مورد نظرتان باید با اندروید تی وی سازگار باشد و گرنه مجبور می شوید در ابتدا کمی تنظیمات اولیه انجام دهید. مقاله ی "اپتوید، فروشگاهی با اپ های متنوع برای تلویزیون اندرویدی شما" می تواند در این مورد به شما کمک کند. در نهایت هم روش استفاده از برنامه ی اپتوید است که عملا از پلی استور گوگل نیز کامل تر است. چونکه هم برنامه های سازگار و غیر سازگار را نشان می دهد و می توانید نصب کنید. مقاله ی "اپتوید، فروشگاهی با اپ های متنوع برای تلویزیون اندرویدی شما" می تواند در این مورد نیز به شما کمک کند.

2- کروم کست و انتقال تصویر به تلویزیون:

تلویزیون اندرویدی شیائومی دارای قابلیت کروم کست است. با استفاده از این قابلیت، تلویزیون شما می تواند به مرجعی برای نمایش تجهیزات هوشمند اطراف خود تبدیل شود. البته امروزه فقط از یکی از این قابلیت ها استفاده می شود و آن انتقال تصویر از گوشی به تلویزیون است. با این حال باید بدانید که کروم کست گوگل ابزاری فراتر از انتقال تصویر از موبایل به تلویزیون است و مرجعی برای اینترنت اشیاء گوگل محسوب می شود. با استفاده از اینترنت اشیاء گوگل و قابلیت کروم کست، می توانید کنترل تجهیزات هوشمند خانه خود مانند انواع لامپ ها، پریز ها و تجهیزات دیگر را در اختیار بگیرید. اگر برای انتقال تصویر از موبایل به تلویزیون با مشکل مواجه هستید می توانید مقاله "راه اندازی کروم کست و انداختن تصویر موبایل بر روی تلویزیون شیائومی" را مطالعه نمایید.

3- گیرنده ی تونر دیجیتال داخلی و خارجی:

همان گونه که گوشی های موبایل نیاز ما به دوربین عکاسی، دستگاه پخش موسیقی و چندین وسیله ی دیگر را با یک وسیله بر طرف کرده اند، تلویزیون اندرویدی شیائومی نیز سعی کرده است که ادامه دهنده ی این مسیر باشد. با خرید تلویزیون هوشمند اندرویدی شیائومی، می توانید از شر دستگاه های گیرنده ی مختلفی که میز تلویزیون شما را اشغال کرده اند خلاص شوید.

4- قابلیت اتصال موس و کیبورد و دسته ی بازی:

درست است که هم اکنون در حال صحبت کردن در مورد یک تلویزیون هستیم، ولی با اطمینان می توان گفت که شما با خرید این تلویزیون عملا یک کامپیتور اندرویدی خریداری کرده اید که قابلیت اتصال انواع موس و کیبورد  و دسته ی بازی را دارد. این قابلیت باعث می شود که بتوانید کارهایی که قبلا حتما باید با لپ تاپ و کامپیوتر انجام می دادید را هم اکنون در صفحه ای بسیار بزرگ تر در تلویزیون خود انجام دهید. می توانید فایل های ورد و اکسل و پاورپوینت خود را بعد از اتصال موس و کیبورد به راحتی ویرایش کنید. همچنین می توانید بازی مورد علاقه ی خود را روی آن نصب کنید و با دسته ای که به تلویزیون متصل کرده اید، با آن بازی کنید. البته اگر هم بخواهید، می توانید موبایل خود را تبدیل به موس و کیبورد و ایر موس کنید. شاید بد نباشد مقاله ی آن "چگونه موبایل خود را به ایرموس، موس و کیبورد تلویزیون اندرویدی شیائومی تبدیل کنیم؟" را بخوانید.

5- قابلیت اجرای نرم افزارهای اندرویدی موبایلی:

همان طور که قبلا گفته شد، تلویزیون شما دارای سیستم عامل اندروید است. پس می توانید هر برنامه با فرمت APK را روی آن نصب کنید. البته ابتدا باید چند مورد تنظیمات ابتدایی را انجام دهید. بعد می توانید اینستاگرام، واتس اپ و تلگرام خود را که فقط برای نسخه های موبایلی اندروید هستند را روی تلویزیون اجرا کنید و با آنها کار کنید.

۶- انواع بازی های مناسب برای استفاده در تلویزیون:

این تلویزیون دارای پردازنده مرکزی و گرافیکی قدرتمندی است. رم و ظرفیت ذخیره سازی کافی دارد. پس اگر یک بازی اندرویدی را روی آن نصب کنید، می توانید با لذت زیاد پابجی یا فورت نایت یا کال آو دیوتی روی آن بازی کنید. البته استفاده از دسته ی بازی را فراموش نکنید.

٧- ضبط ویدیو از تلویزیون :

این تلویزیون دارای قابلیت DVR است. یعنی می توانید از صفحه ی آن فیلم یا عکس بگیرید. فقط کافیست یک برنامه ی اسکرین ریکوردر مانند DU Screen recorder را روی آن نصب کنید و صفحه ی آن را ضبط کنید. البته توجه داشته باشید این قابلیت در هنگام استفاده از گیرنده ی های داخلی و خارجی وجود ندارد و مثلا نمی توانید صفحه ی تلویزیون را در هنگام پخش برنامه ی صدا و سیما ضبط نمایید.

٨- دیدن ویدیو های 4k در صورت داشتن اینترنت خوب و روتر ٢ بانده:

اگر از جمله افرادی هستید که دوست دارید تلویزیون دائما روشن باشد و مناظر و فیلم های لذت بخش 4K پخش شود. این تلویزیون کاملا مناسب شماست. به دلیل 4K بودن، تلویزیون از باند 5 گیگاهرتزی نیز پشتیبانی می کند. این امر باعث می شود که بتوانید تصاویر لذت بخش 4K را از اینترنت ببینید و لذت ببرید. البته برای این کار احتیاج به یک اینترنت پر سرعت و روتر 5 گیگا هرتزی نیز دارید.

9- دستیار صوتی گوگل:

دستیار صوتی گوگل یا google assistant  یکی از قابلیت های تلویزیون های اندرویدی است. با این قابلیت دیگر نیاز نیست کلمات را تایپ کنید. فقط کافیست دکمه ی گوگل اسیستانت را بزنید و کلمه و یا جمله ی مورد نظر خودتان را نزدیک کنترل تلویزیون بگویید. همه چیز دیگر بر عهده ی تلویزیون است.

 

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد