مقایسه ی بین شیائومی Redmi AirDots و Haylou GT1 Pro

تیرداد نصرتی چهارشنبه 7 خرداد 1399 - 17:22
مقایسه ی بین شیائومی Redmi AirDots و Haylou GT1 Pro
دو مدل هندزفری بلوتوث هم استایل تو گوشی قدرتمند در حال حاضر در بازار وجود دارد. مورد اول ساخت یکی از شرکت های برتر زیر مجموعه شیائومی یعنی هایلو و دومی ساخت شرکت ردمی شیائومی می باشد. هر دوی این دو مورد از هدفون بلوتوثهای مقرون به صرفه بازار می باشند.

به این علت که از کیفیت بالایی در برابر قیمت مناسبی برخوردارند مخاطبان بسیاری را در سراسر جهان به خود جذب کرده اند.
از لحاظ ظاهری شیائومی Redmi AirDots شبیه به Xiaomi Haylou GT1 Pro میباشد ، به همین خاطر ما در این مقاله قصد داریم به تفاوت های این دو هدفون بی سیم تو گوشی بپردازیم تا شما با ارزیابی این دو مدل بهترین انتخاب را داشته باشید. کدام یک از این دو هدفون TWS ارزش خرید بیشتری دارد؟ بیایید مقایسه ای بین Haylou GT1 Pro و Redmi AirDots انجام دهیم.

مقایسه ی مشخصات :

ابتدا نگاهی گذرا به مشخصات مربوط به Haylou GT1 Pro و Redmi AirDots خواهیم انداخت.

تفاوت بین Xiaomi Haylou GT1 Pro و Redmi AirDots بر اساس این جدول مقایسه پارامترها تقریبا مشخص است. و تفاوت بزرگی بین این دو هدفون TWS وجود دارد.

طراحی و ظاهر :

از نظر ظاهری ، تفاوت های به خصوصی بین Xiaomi Redmi AirDots و Haylou GT1 Pro دیده نمی شود ، هر دو محفظه باتری بیضی سیاه هستند ، حجم آن بسیار کم است ، حمل آن بسیار آسان است. و هردو هدفون از ساختار تو گوشی استفاده می کنند ، که نه تنها می تواند به خوبی در خلال دریچه مناسب باشد بلکه عملکرد ضد لغزش خوبی نیز دارد. 4 چراغ در کیس باتری Xiaomi Haylou GT1 Pro وجود دارد ، در حالی که جعبه شارژ Redmi AirDots فاقد شاخص های LED است. این تفاوت اصلی بین آنهاست.

مقایسه ی عملکرد و کیفیت صدا :

در توابع و کیفیت صدا، Haylou GT1 Pro و Redmi AirDots تقریباً یکسان هستند. هر دو از پروتکل HFP / HSP / A2DP / AVRCP پشتیبانی می کنند و از بلوتوث 5.0 پشتیبانی می کنند. سرعت پایدار و سریع زوج و کیفیت صدای واضح را داشته باشید. علاوه بر این ، هر دو از Auto Pairing پشتیبانی می کنند که عملکرد بسیار راحتی به ارمغان می آورد.

عمر باتری :

عمر باتری احتمالاً مهمترین تفاوت بین Haylou GT1 Pro و Redmi AirDots است.با Haylou GT1 Pro می توانید از 26 ساعت موسیقی و 300 ساعت زمان آماده به کار لذت ببرد. از طرف دیگر Redmi AirDots تنها 12 ساعت موسیقی پشتیبانی می کند ، مشابه Haylou GT1.

نتیجه گیری :

اگرچه هایلو GT1 Pro حدودا 150.000 تومان گرانتر از ردمی ایردات است اما از نظر ما این تفاوت قیمت ارزش خرید مدل قوی تر را دارد . انتخاب نهایی با شماست.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد