رونمایی از دو تلویزیون جدید شیائومی

تیرداد نصرتی دوشنبه 18 فروردین 1399 - 16:47
رونمایی از دو تلویزیون جدید شیائومی
شرکت محبوب شیائومی در جشنواره Xiaomi Mi Fan از دو محصول جدید خود پرده برداشت که شامل دو تلویزیون هوشمند 75 اینچ پرو و یک مدل 60 اینچی  برای خانواده ی Mi 4A می باشد. با بررسی امکانات این دو محصول با ما در ارتباط باشید.

تلویزیون تمام صفحه شیائومی Pro 75 اینچ :

غول فناوری چینی به تازگی Xiaomi Full Screen TV Pro درست بالاتر از انواع 43 اینچی، 55 اینچی و 65 اینچی که سال گذشته به بازار عرضه شدند معرفی کرده است، در سپتامبر سال 2019 یکی از بهترین تولیدات این شرکت یعنی تلویزیون های شیائومی ساخته شده از آلیاژهای با کیفیت معرفی شدند.

 

Xiaomi Full Screen TV Pro دارای حاشیه های بسیار باریکی از هر طرف است، که 97 درصد از پنل جلویی تلویزیون به صفحه نمایشگر اختصاص داده شده است. با این حال، حاشیه بالا نیز دارای نشان تجاری "Mi" است و کمی ضخیم تر از سه طرف دیگر می باشد. قاب میانی تلویزیون 75 اینچی از آلومینیوم درکنار صفحه پایه فلزی ساخته شده است.

تلویزیون Xiaomi Full Screen TV Pro 75 اینچ دارای یک پردازنده 64 بیتی چهار هسته ای است که 1.9 گیگا هرتز سرعت دارد. طبق گفته این شرکت، از یک چیپست 12 نانومتری FinFET دراین محصول استفاده شده است که باعث می شود از نظر اقتصادی بسیار کارآمد باشند. در کنار پردازنده، 2 گیگابایت حافظه رم به همراه حافظه داخلی 32 گیگابایتی قرار گرفته است. این تلویزیون همچنین سیستم عامل PatchWall را اجرا می کند و با چندین سرویس پخش فیلم از پیش نصب شده مانند Tencent Video ، Youku و VOD از iQiyi به بازار عرضه می شود.

چند ویژگی قابل توجه دیگر که عبارت اند از صدای دالبی ، دستیار XiaoAi ، دستورات صوتی و گزینه اتصال به دستگاه های اینترنت اشیا، از دیگر مزایای این تلویزیون جدید است. صفحه نمایش تلویزیون Xiaomi Full Screen TV Pro 75 اینچ 4K بوده اما چیپست به کار رفته در این محصول قادر است از محتوای 8K نیز پشتیبانی کند. قیمت حدودی این تلویزیون در بازار چین 868 دلار خواهد بود.

تلویزیون شیائومی 60 اینچ مدل Mi Tv 4A : 

شیائومی همچنین مدل جدیدی را برای خانواده Mi TV 4A  خود معرفی کرده است. این نسخه یک مدل 60 اینچی است و دقیقاً بین دیگر تکرارهای کوچکتر و بزرگتر از هم ( 58 و 65 اینچی) قرار می گیرد. این دستگاه از یک صفحه نمایش LCD 4K و همچنین حاشیه های نسبتاً نازک در هر طرف صفحه نمایش برخوردار است.

این تلویزیون هوشمند، دارای دستیار صوتی داخلی XiaoAI در سیستم عامل PatchWall می باشد. بنابراین، می توانید فیلم ها و موارد دیگر را در صورت اتصال به اینترنت پخش کنید. در قلب تپنده این تلویزیون ، یک پردازنده ۶۴ بیتی Amlogic در کنار 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت قرار گرفته است. همچنین درگاه های HDMI ، پورت های USB ، ورودی AV را در اختیار شما است و Dolby Audio ، DTS-HD  نیز وجود خواهد داشت.

Mi TV 4A 60 اینچی جدید در بازار چین با قیمت تقریبی 290 دلار عرضه خواهد شد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد