جشنواره فروش فوق العاده ی شرکت شیائومی Mi FanFestival 2020

تیرداد نصرتی سه شنبه 19 فروردین 1399 - 11:22
جشنواره فروش فوق العاده ی شرکت شیائومی Mi FanFestival 2020
شیائومی در جشنواره سالانه Mi Fan Festival 2020 به پاس ازقدردانی صمیمانه خود را از میلیون ها هوادار Mi به منظور اعتماد و پشتیبانی بی وقفه آنها فروش فوق العاده ای راه اندازی نموده است.

جشنواره سال 2020 شیائومی به مناسبت دهمین سال تاسیس : 

این جشنواره در بیش از 10 کشور در سراسر جهان با میلیون ها مخاطبان شیائومی از تاریخ 7 تا 12 آوریل سال 2020 برگزار می شود. البته در برخی کشور ها تاریخ این جشنواره از 6 تا 10 آوریل می باشد.

موضوع جشنوراه امسال "هوشمند زندگی کن، هوشمند بخر" است که Mi Fans و کاربران را تشویق می کند تا از طریق آخرین نوآوری های فناوری، زندگی هوشمند را در آغوش بگیرند.شیائومی در دهمین سالگرد ویژه تاسیس خود، به همراه 49 سیستم عامل تجارت الکترونیکی در خارج از کشور چین به منظور ارائه محصولات ویژه و معاملات شگفت انگیز برای طرفداران جهانی Mi مشارکت کرده است. از 7 آوریل تا 12 آوریل، همه می توانند جدیدترین تلفن های هوشمند و محصولات IoT (اینترنت اشیا) شیائومی را با قیمت ویژه از طریق این کانال ها خریداری کنند.هواداران شیائومی همچنین می توانند در مسابقه ی شگفت انگیز آنلاین شیائومی شرکت کرده و جوایز ویژه ای دریافت نمایند. از جمله ی این جوایز 2020 عدد گوشی تازه رونمایی شده ی ردمی نوت 9 اس است.سری Redmi Note سریال افسانه ای شیائومی و یکی از محبوب ترین سری گوشی های این شرکت برای طرفداران می باشد به این ترتیب  شیائومی نسخه محدود MFF را برای Redmi Note 9S با تنها 2020 دستگاه در سراسر جهان راه اندازی کرد.

علاوه بر این، شیائومی کالاهای سفارشی و تبلیغاتی MFF را نیز برای مخاطبان خود در نظر گرفته است تا Mi Fans همیشه این رویداد ویژه را به یاد داشته باشند، از جمله این هدایا :  ست اداری MFF 2020، تی شرت های ویژه MFF ، کلاه های مخصوص بیس بال MFF، اسباب بازی های پر شده Mi Bunny و کیف های بوم مخصوصMFF.می باشد.

بسترهای نرم افزاری شامل

 Akulaku ، AliExpress ، allo.ua ، Amazon ، Auction، Banggood، blacktech.ro، BliBli، CDISCOUNT، CITILINK، Coupang، DL، eBay، emag.ro، EURO RTV AGD، Gearbest، Gmarket، Hepsiburada، JD Central، JDID ، Jumia ، Lazada، mall.cz، Media Markt، Mediaexpert Mi-home.pl، Mi-markt.pl، Mi-store.pl، mistore.se، Movistar، Neonet، Notebookbiliger، otto، PCC، Pchome، PLAZA، Rappi، Rue de Commerce، Shopee، Souq، Three، TMALL، Tokopedia، WILDBERRIES، Windtre، x-kom، you.gr

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد