ساعت هوشمند Haylou Solar با صفحه ای گرد و عمر باتری 30 روزه وارد بازار می شود

تیرداد نصرتی چهارشنبه 20 فروردین 1399 - 13:29
ساعت هوشمند  Haylou Solar با صفحه ای گرد و عمر باتری 30 روزه وارد بازار می شود
هایلو جزو اولین شرکت های زیر مجموعه ی شیائومی است. این شرکت در سال 2015 تأسیس شد. در ابتدا این شرکت به دلیل تولید محصولات صوتی خود از جمله هدفون های بی سیم TWS شناخته می شد. تا وقتی که اولین ساعت هوشمند خود، مدل LS01 که فقط 99 یوان قیمت داشت را معرفی کرد.

این ساعت مورد اقبال عمومی قرار نگرفت. اما این شرکت چینی با ساعت هوشمند دیگری به نام Haylou Solar بازگشته است و این بار ویژگی هایی عالی با قیمتی باورنکردنی را برای مخاطبان خود در نظر گرفته است.

ساعت هوشمند Haylou Solar با صفحه ای گرد و عمر باتری 30 روزه وارد بازار می شود

ساعت هوشمند Haylou Solar دارای صفحه ای گرد مانند یک ساعت معمولی است که برای نسل جوان جذاب است. صفحه نمایش نمایشگر 1.28 اینچی TFT با رزولوشن 240 x 240 است که حتی در زیر نور مستقیم خورشید تیز روشن است. این محفظه توسط یک قاب فلزی احاطه شده است و بندهای قابل با کیفیت سیلیکونی 22 میلی متری که به راحتی می توانند مدت طولانی و بدون ایجاد خستگی در دستان شما باشند .

 

ساعت هوشمند Haylou Solar می تواند 12 فعالیت بدنی مختلف را دنبال و بررسی کند :

  1. هوازی
  2. پیاده روی
  3. کوهنوردی
  4. دوچرخه سواری
  5. الپتیکال
  6. یوگا
  7. تردمیل
  8. کراس فیت
  9. ژیمناستیک
  10. بسکتبال
  11. فوتبال
  12. قایقرانی

این ساعت همچنین دارای سنسور پایش خواب ، گام شمار ، شمارنده کالری و سنسور ضربان قلب به منظور نظارت 24 ساعته ضربان قلب است. همچنین یادآوری بی تحرکی ، کرنومتر ، تلفن یاب، پشتیبانی از پخش موسیقی ، هشدارهای هوا ، آموزش تنفس و پشتیبانی از هشدارهای اطلاع رسانی می باشد.

ساعت هوشمند Haylou Solar دارای باتری با عمر30 روزه (340mAh) است اما در صورت روشن بودن مانیتورینگ 24 ساعته ضربان قلب، عمر باتری نصف می شود. اگرچه به آن Haylou Solar گفته می شود ، اما از طریق خورشید شارژ نمی شود بلکه دارای پین های شارژ در پشت است. همچنین این ساعت دارای IP68 است، به این معنی که می توانید با آن شنا کنید و یا در حمام در دستانتان داشه باشید.

ساعت هوشمند Haylou Solar از طریق بلوتوث 5.0 متصل می شود و یک برنامه اختصاصی به نام Haylou Fit برای تنظیم ساعت و برای اطلاعات بیشتر در مورد فعالیت های بدنی شما وجود دارد. این دستگاه با هر دو دستگاه (Android 4.4+) و  (iOS 8.0+) کار می کند. این ساعت هوشمند 264 میلی متر طول دارد و وزن آن 54 گرم است.

همانند Haylou Solar LS05 قیمت این ساعت هوشمند 149 یوان (21 پوند) می باشد. پیش بینی می شود Haylou Solar از تاریخ 18 مه 2020 به بازار های جهانی ورود کند.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد