تفاوت های میبند 4 و میبند 5 شیائومی در چیست ؟

تیرداد نصرتی شنبه 24 خرداد 1399 - 18:21
تفاوت های میبند 4 و میبند 5 شیائومی در چیست ؟
غول فناوری چینی شیائومی دو روز پیش (11 ژوئن) رسماً Mi Band 5 را در چین معرفی کرد. Mi Band 5 جانشین Mi Band 4 محبوب است که فروش بسیار زیادی را برای شیائومی به ارمغان آورد.

به عنوان یک به روزرسانی، شاید تمایل داشته باشید که از تمام ویژگی های جدیدی که مچبند هوشمند سری 5 شیائومی با خود به همراه دارد ، مطلع شوید. در اینجا جدول مقایسه ای Xiaomi Mi Band 5 و Xiaomi Mi Band 4 وجود دارد که تمام تفاوت های بین باندهای هوشمند و ویژگی های جدید موجود در Mi Band 5 را بیان می کند.

 


Xiaomi Mi Band 5 NFC Version


Xiaomi Mi Band 4


Display Size

1.1-inch AMOLED dynamic color display

0.95-inch AMOLED color display


Theme


100+ sets


77 sets


Exercise Modes

11  Outdoor running, pool swimming, cycling, walking, treadmill, freestyle, indoor cycling, jump rope,yoga, elliptical, rowing machine

6 Outdoor running, pool swimming, walking, treadmill, indoor cycling, freestyle


Water Resistance


up to 50m


up to 50m


Multifunctional NFC features

Door access

Transportation card

Alipay payment

UnionPay payment

Door access

Transportation card

Alipay payment


AI Assistant


XiaoAi AI Assistant


XiaoAi AI Assistant


Heart Rate Monitoring


24-hour heart rate monitoring


24-hour heart rate monitoring


Sleep Detection

24-hour sleep detection

REM detection


Night time sleep detection


New Features

Pressure assessment

Breathing training

PAI Index

Women's health tracking

Remote shutter control







--------

 

بارزترین تفاوت بین Mi Band 5 و Mi Band 4 در اندازه صفحه نمایشگر می باشد. میبند 5 جدید نمایشگر رنگی پویا 1.1 اینچی AMOLED بزرگتر را در مقابل صفحه نمایش 0.95 اینچی AMOLED در ورژن 4 دارد. پشتیبانی از حالت های ورزش مختلف نیز از 6 حالت در میبند 4 به 11 حالتدر Mi Band 5. ارتقا یافته است. مدل های جدید شامل دوچرخه سواری ، طناب، یوگا ، الپتیکال و قایقرانی نیز می باشد

همچنین میبند 5 با بیش از 100 مجموعه تم جذاب روانه ی بازار می شود در حالی که در مدل قبلی 77 مجموعه تم پس زمینه ی جذاب وجود دارد. هر دو مدل دارای مقاومت در برابر آب ATM5 یکسان هستند و این بدان معنی است که آنها می توانند در برابر عمق 50 متر در زیر آب نگه داشته شوند.

متأسفانه ، نسخه استاندارد Mi Band 5 از NFC پشتیبانی نمی کند. دقیقاً مانند Mi Band 4 ، نسخه NFC نیز وجود دارد که قیمت آن بیش از نسخه استاندارد است. نسخه NFC همان ویژگی های Mi Band 4 NFC را حفظ می کند اما علاوه بر پشتیبانی از Alipay ، از پرداخت UnionPay نیز پشتیبانی می کند. شایعاتی نیز درباره نسخه گلوبال، همراه با پشتیبانی از Amazon Alexa و Google Pay وجود دارد. اما به طور قطع نمی توان این خبر راتایید نمود. سرانجام، شیائومی Mi Band 5 از شارژر مغناطیسی جدید و کارآمد تری در برابر درگاه شارژی که در Mi Band 4 استفاده شده بود بهره می برد. Mi Band 5 ، که احتمالاً با نام Mi Smart Band 5 در خارج از چین عرضه می شود ، با قیمت 189 یوان (27 پوند) در دسترس خواهد بود در حالی که نسخه NFC با قیمت 229 یوان (32 دلار) به فروش می رسد. این  مچبند از 18 ژوئن سال 2020 در چین به فروش می رسد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد