معرفی تلویزیون هوشمند ۶۵ اینچ تی سی ال مدل C815 Android TV QLED

معصومه نبی‌زاده یکشنبه 14 آذر 1400 - 13:33
معرفی تلویزیون هوشمند ۶۵ اینچ تی سی ال مدل C815 Android TV QLED
در این مقاله به بررسی و معرفی تلویزیون هوشمند ۶۵ اینچ تی سی ال مدل C815 Android TV QLED می پردازیم و امکانات آن را شرح می دهیم.

معرفی تلویزیون هوشمند ۶۵ اینچ تی سی ال مدل C815 Android TV QLED

طراحان کمپانی TCLبه عنوان یکی از مشهورترین شرکت های تولید و عرضه محصولات صوتی و تصویری، همواره تمایل دارند تولیداتشان را متفاوت از کار سایر تولیدکنندگان تلویزیون ارائه بدهند و با شرکت‌های مشهوری مانند ال‌جی و سامسونگ رقابت کنند.
ممکن است بخواهید برای منزل یا محل کارتان یک دستگاه تلویزیون جدید بخرید و سردرگم باشید که از بین محصولات بسیار متنوع موجود در بازار، کدام یک را انتخاب کنید.
تلویزیون هوشمند ۶۵ اینچ تی سی ال مدل C815 Android TV QLED یکی از بهترین تلویزیون‌های میان‌رده موجود در بازار است که به سبب ویژگی ها و امکانات فوق‌العاده‌اش از استقبال خوبی برخوردار شده است. این تلویزیون در جایگاه بالایی از تلویزیون‌های هوشمند پیشرفته قرار دارد. طراحی فوق‌العاده باریک و کیفیت تصویر فوق‌العاده، آن را به گزینه مهمی برای دوستداران سینمای خانگی تبدیل کرده است.
ما در این راهنما قصد داریم اطلاعات جامع و مفیدی پیرامون ویژگی‌های تلویزیون هوشمند ۶۵ اینچ تی سی ال مدل C815 Android TV QLED در اختیارتان قرار دهیم. در صورتی که قصد خرید این محصول را دارید، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

طراحی و مشخصات ظاهری تلویزیون هوشمند ۶۵ اینچ تی سی ال مدل C815 Android TV QLED

تلویزیون هوشمند ۶۵ اینچ تی سی ال مدل C815 Android TV QLED با ظاهر چشم‌نواز و خیره‌کننده، کیفیت ساخت بالا و مواد به کار رفته در آن به‌خوبی شما را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد. این مدل تلویزیون‌ها از نظر مصرف انرژی در رده A + هستند که گویای مصرف برق پایین آن‌هاست..

این تلویزیون پایه‌دار ۶۵ اینچی (۱۳۹ سانتی‌متر) نسبتا بزرگ است و با طراحی منحصر‌به فرد و زیبایی که دارد، می‌تواند فضای لوکسی را برای منزل و محل کار به ارمغان بیاورد. صفحه نمایش در قسمت بالایی باریک و حدود ۵ میلی‌متر و در قسمت پایین پهن‌تر است تا فضایی برای بلندگوها و لوازم الکترونیکی ایجاد کند. هم‌چنین یک آرم TCL در مرکز قرار داده شده است. نمایشگر TCL به‌راحتی با پایه‌های VESA یکپارچه روی دیوار نصب می‌شود.

ویژگی های پنل تلویزیون هوشمند ۶۵ اینچ تی سی ال مدل C815 Android TV QLED

پنل Uhd این محصول، رزولوشن 4K را با ۸.۳ میلیون پیکسل ارئه می‌دهد که نرخ تازه‌سازی آن درحدود ۶۰ هرتز است. این بدین معناست که پنل‌های این تلویزیون می‌توانند ۶۰ بار در هر ثانیه رفرش شوند. نرخ تازه‌سازی این مدل، با کمک تکنولوژی Clear Motion Rate 400 به صورت نرم‌افزاری افزایش می‌یابد.

کلیه رنگ‌های دوربین فیلمبرداری در این محصول با فناوری کوانتوم دات تولید می‌شود. هم‌چنین به کمک تکنولوژی  HDR Premium 4K روشنایی، کنتراست و عمق با کیفیت بسیار بالایی قابل مشاهده است.

با فناوری Dolby Vision قادر خواهید بود که تصاویر سینمایی را به خانه بیاورید. با این قابلیت رنگ‌های بیشتری را نمایش می‌یابد و سطح کنتراست و نیز روشنایی دوچندان می‌شود.

حالا که با ویژگی‌های ظاهری و کیفیت تصاویر در این تلویزیون آشنا شده‌اید، لازم است به چگونگی کیفیت پخش صدای این محصول بپردازیم.

ویژگی‌ های صوتی تلویزیون هوشمند ۶۵ اینچ تی سی ال مدل C815 Android TV QLED

علاوه بر ویژگی‌های ظاهری، کیفیت صدا و ویژگی‌های صوتی از نکاتی است که باید هنگام خرید تلویزیون به آن توجه داشته باشید. محصولات TCL یکی از مجهزترین‌ها در این محدوده قیمت است.

کیفیت صدایی که این دستگاه ارائه می‌دهد، برای تلویزیون‌های میان‌رده، بسیار عالی است. ووفر جادار در پشت و نوار بلندگو در قسمت پایینی محصول، صدای بسیار خوبی را ارائه می‌دهند و بلندگو دارای دو اسپیکر ۱۵ واتی و یک ساب ۲۰ واتی است

هم‌چنین باس زیادی در موسیقی وجود دارد و صداها شفاف هستند. ما فقط زمانی اعوجاج را می‌شنویم که صدا از قبل بسیار بالا باشد. برای فیلم و موسیقی می‌توانید روی نتایج عالی حساب کنید. C815 از Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند و به موسیقی متن جلوه خوبی می‌بخشد.

این محصول دارای قابلیت 2.1 ONKYO است که صدای فوق‌العاده‌‌ای را برای فیلم‌ها، موسیقی و بازی‌های ویدیویی ارائه می‌کند.

C815 با بازتولید صدای قوی و واضح، تماشای برنامه‌های تلویزیونی را به تجربه‌ای لذت‌بخش تبدیل می‌کند. یک ساب ووفر اضافی در پشت دستگاه، تضمین می‌کند که فشار و وزن کافی در موسیقی و جلوه های صوتی وجود دارد.

اتصالات تلویزیون هوشمند ۶۵ اینچ تی سی ال مدل C815 Android TV QLED

طراحی تلویزیون به گونه‌ای است که همه اتصالات در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. این دستگاه دارای سه اتصال HDMI است که همگی برای Ultra HD HDR مناسب هستند و یکی از آن‌ها مجهز به ARC است.

TCL اتصالات یا عملکردهای HDMI 2.0 را ارائه داده است. علاوه بر این، تلویزیون TCL 65 C815 دارای دو اتصال USB، یک ورودی صوتی ویدئویی و استریو سینچ، دو اتصال آنتن و یک خروجی هدفون است.

کنترل از راه دور نیز کمی کندتر از سرعت موردانتظار ما به دستورات پاسخ می‌دهد. علاوه بر کنترل از راه دور مادون قرمز و یک کنترل از راه دور بلوتوث نیز در آن تعبیه شده است.

امکانات کنترل از راه دور در تلویزیون هوشمند ۶۵ اینچ تی سی ال مدل C815 Android TV QLED

شرکت TCL با طراحی این محصول، ۲ ریموت در اختیار شما قرار می‌‌گذارد. ریموت کلاسیک یک نسخه بلند و باریک با کلیدهای لاستیکی دل‌پذیر و طرحی محکم است که مشابه ریموت سال گذشته است. اگرچه در سهولت استفاده عالی نیست، اما هیچ گونه خطای آشکاری نیز ندارد.

ریموت دوم کوچک‌تر است و دارای کلیدهای محدودتری است و از طریق بلوتوث کار می‌کند. هم‌چنین کمی مجلل‌تر به نظر می‌رسد و از فلز سبکی ساخته شده است. کسانی که عمدتا از خدمات استریم استفاده می‌کنند، احتمالا می‌توانند کنترل از راه دور بزرگ‌تر را در کشو بگذارند و از این نسخه فشرده استفاده کنند. این ریموت دارای یک میکروفون برای دستورات صوتی و یک دکمه برای دستیار گوگل است.امکانات کنترل از راه دور در تلویزیون هوشمند ۶۵ اینچ تی سی ال مدل C815 Android TV QLED
شرکت TCL با طراحی این محصول، ۲ ریموت در اختیار شما قرار می‌‌گذارد. ریموت کلاسیک یک نسخه بلند و باریک با کلیدهای لاستیکی دل‌پذیر و طرحی محکم است که مشابه ریموت سال گذشته است. اگرچه در سهولت استفاده عالی نیست، اما هیچ گونه خطای آشکاری نیز ندارد.
ریموت دوم کوچک‌تر است و دارای کلیدهای محدودتری است و از طریق بلوتوث کار می‌کند. هم‌چنین کمی مجلل‌تر به نظر می‌رسد و از فلز سبکی ساخته شده است. کسانی که عمدتا از خدمات استریم استفاده می‌کنند، احتمالا می‌توانند کنترل از راه دور بزرگ‌تر را در کشو بگذارند و از این نسخه فشرده استفاده کنند. این ریموت دارای یک میکروفون برای دستورات صوتی و یک دکمه برای دستیار گوگل است.

ویژگی‌ های هوشمند تلویزیون C815 Android TV QLED

سری C815 از پردازنده چهار هسته‌ای ARM Cortex A55 و پردازنده گرافیکی Mali 470 MP، ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند.

تلویزیون TCL C815 با سیستم عامل معروف Android 9.0 ارائه می‌شودC815  برنامه‌ها و خدمات را سریع‌تر از QLED800 بارگیری می‌کند، اما هم‌چنان به سرعت بالای نمایشگرهای سونی نمی‌رسد.

در سال‌های گذشته برای استفاده از گزینه‌های تنظیمات از منوی دیگری استفاده می‌کردند که اغلب بسیار گیج‌کننده به نظر می‌رسید. کلیه آن گزینه‌ها اکنون در منوهای اندروید ادغام شده‌اند که به‌طور مرتب بر اساس دسته‌بندی سازمان‌دهی شده‌اند.

کلام پایانی

تلویزیون TCL C815 یک محصول مقرون‌به‌صرفه با ویژگی‌های چشم‌گیر است. این دستگاه با یک تصویر واضح و عالی، پشتیبانی از فرمت گسترده و تعداد زیادی خدمات داخلی از سیستم اندروید، برای یک تجربه تلویزیونی جذاب فراهم شده است. صفحه نمایش TCL در مورد صدا نیز امتیازی بالاتر از حد متوسط ​​دارد. همه این‌ها کمک می کند تا TCL C815 یک خرید بسیار خوب و ارزشمند باشد.

شما می‌توانید با مراجعه به سایت و استفاده از راهنمایی کارشناسان ما، از ویژگی‌های محصول باخبر شوید و با توجه به بودجه‌ای که می خواهید صرف خرید یک دستگاه تلویزیون کنید، محصول موردنظرتان را به‌راحتی و با اطمینان خاطر انتخاب نمایید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد