برنامه های کاربردی برای تلویزیون های شیائومی با رابط Android MIUI

حسین اسماعیلی سه شنبه 18 بهمن 1401 - 17:43
برنامه های کاربردی برای تلویزیون های شیائومی با رابط Android MIUI
اگرچه نصب انواع اپ بر روی سیستم عامل اندروید تی وی امکان پذیر است، با این حال برنامه های کاربردی که باید داشته باشید تا بهترین عملکرد از تلویزیون را بدست آورید نسبتا محدود هستند. در این مقاله به این اپ ها می پردازیم. البته با لینک دانلود!

بهترین برنامه های کاربردی برای تلویزیون اندرویدی شما

تلویزیون های پرچم دار شیائومی که معمولا با رام چین عرضه می شوند از جمله بهترین های بازار هستند که با قیمتی استثنایی در اختیار عزیزان مشتری قرار می گیرد. سیستم عامل این تلویزیون ها از نوع اندروید تی وی نسخه ی 9 و یا 10 می باشد که با رابط کاربری MIUI for TV عرضه می شود. یکی از نکات این تلویزیون ها نداشتن گوگل پلی استور به صورت پیش فرض بر روی آنهاست. البته شاید قبل از فیلتر شدن گوگل پلی استور این مورد کمی نقطه ی منفی محسوب می شد. ولی حالا که گوگل پلی استور فیلتر شده است، پیشنهاد می شود که دیگر به دنبال نصب پلی استور روی تلویزیون خود نروید و به فکر استور های جایگزین باشید. راه حال دیگر این است که این مقاله را دنبال کنید تا برنامه های کاربردی مورد نیاز خود را از همین جا پیدا کنید، با آن آشنا شوید و در نهایت دانلود کنید و از طریق فلش روی تلویزیون نصب کنید. البته این برنامه ها فقط مخصوص MIUI نیست و دیگر دوستانی که اندروید تی وی های با رام گلوبال و یا حتی اندروید باکس دارند هم می توانند از این برنامه ها استفاده کنند. لازم به ذکر است که همه ی برنامه ها توسط تیم فنی شرکت داتیس برتر تست وتایید شده اند و کاملا با تلویزیون شما سازگار هستند. برای دانلود فقط کافیست که روی لینک دانلود در انتهای متن مربوط به هر اپ کلیک کنید.

1- ES File Explorer File Manager : اگر به دنبال یک فایل منیجر خوب و قدرتمند و رایگان هستین، این فایل منیجر را حتما به شما پیشنهاد میدهم. خصوصا که این نرم افزار به فایل های هسته ی اندروید نیز دسترسی دارد و برای مقالات بعدی که به زودی منتشر می شود حتما به کار شما می آید. (لینک دانلود

2- Bazzar : اگر به دنبال یک استور مناسب برای تلویزیون خود هستید و قصد ندارید با فیلترینگ بجنگید، اپ بازار رو پیشنهاد میدهم. خصوصیت اصلی این اپ سادگی و دارا بودن اپ های کاربردی با قابلیت نصب آسان هست. (لینک دانلود)

3- Air Screen: برای انتقال تصویر شاید این برنامه را بتوان بهترین برنامه دانست. البته انتقال تصویر از طریق Micast موجود روی خود تلویزیون خیلی راحت تر هست و کیفیت بهتری دارد ولی اگر می خواهید یک اپ دیگر نیز در جیبتان باشد تا در روز مبادا استفاده کنید، ایر اسکرین خیلی خوب هست. (لینک دانلود)

4- VOD های دارای سریال اختصاصی : امروزه دیگر شبکه های VOD مانند فیلیمو (لینک دانلود) و نماوا (لینک دانلود) و جدیدا فیلمنت (لینک دانلود) جزئی از زندگی فارسی زبانان شده اند. هر کدام را که خواستین دانلود کنید و نصب کنید.

5- MX Player Pro: اگر به دنبال یک پلیر فوق حرفه ای و در عین حال ساده می گردین که بتوانید فیلم های فوق حجیم 200 گیگی IMAX را با بهترین کیفیت پخش کنید (برای پردازنده های A73) حتما MX Player Pro بهترین هست. البته حتما ویدئوی آموزشی قرار دادن فونت فارسی برای آن را ببینید. (لینک دانلود)

6- VOD بدون سریال اختصاصی: در بین تمام VOD های موجود در بازار قطعا اپ بلبل جان را می توان بهترین دانست و لینک دانلود آن را برایتان قرار دادم. (لینک دانلود)

7- یک مرورگر خوب : در حال حاضر مرورگر های خوبی برای تلویزیون های اندرویدی وجود دارد و اوضاع نسبت به 2-3 سال گذشته خیلی بهتر شده. من اپ های TV WEB Browser (لینک دانلود) و TCL WEB Browser (لینک دانلود) را توصیه می کنم.

8- برنامه ی پخش آنلاین شبکه های تلویزیونی (IPTV): اگرچه IPTV ها هنوز در ایران به خوبی راه اندازی نشده اند ولی اپ ONE TV را می توان یک گزینه ی موفق در این مورد دانست. این اپ هم شبکه های این وری و هم اون وری رو داره!! (لینک دانلود)

9- استخراج کننده ی اپ: اگر اپی را روی یکی تلویزیون دیگر دیده باشید و بخواهید آن را روی تلویزیون خود داشته باشید اپ ML manager بهترین گزینه است. البته برای وی پی ان ها بهتر است با آن کار نکنید. این اپ عملا سورس APK یک برنامه ی نصب شده را به شما تحویل میدهد (لینک دانلود)

اپ های معرفی شده همگی تست شده اند و دارای سورس سالمی هستند. برای نصب هم باید فایل ها را روی فلش بریزید و به صورت دستی روی تلویزیون نصب کنید. 

این به مرور زمان توسعه پیدا می کند و اپ های متنوع تری در آن قرار میگیرد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد