ساعت هوشمند جدید شیائومی با صفحه نمایشگر رنگی Amazfit T-Rex AMOLED با قیمت 139.99 دلار ارائه می شود (نسخه جهانی)

تیرداد نصرتی سه شنبه 19 فروردین 1399 - 13:03
ساعت هوشمند جدید شیائومی با صفحه نمایشگر رنگی Amazfit T-Rex AMOLED با قیمت 139.99 دلار ارائه می شود (نسخه جهانی)
شرکت Huami یک ساعت هوشمند دیگر به سبد خرید دوست داران خود از سری Amazfit اضافه کرده است. نام تجاری جدید Amazfit T-Rex که به تازگی در کشور چین عرضه شده است می باشد. این ساعت های هوشمند قدرتمند جدید در پنج تنوع مختلف رنگ عرضه شده اند.

ساعت هوشمند جدید شیائومی با صفحه نمایشگر رنگی Amazfit T-Rex AMOLED با قیمت 139.99 دلار ارائه می شود (نسخه جهانی)

گجت پوشیدنی Huami به صفحه نمایش AMOLED با اندازه 1.3 اینچ پیکسل مجهز شده است. این نمایشگر 16.7 میلیون رنگ دارد و در همه شرایط آب و هوایی قابل خواندن است. طراحی این نوع ساعت ها خیلی شبیه به ساعت های جی شاک بوده و این ساعت از استایل بیرونی قدرتمندی برخوردار هستند. همانطور که انتظار می رود این ساعت ها از بند پلاستیکی استفاده کرده که به گفته این شرکت از سازگار با پوست دست بوده و برای استفاده طولانی مدت راحت است. علاوه بر این ، این بندها در طول استفاده طولانی مدت چسبیده و خشک نمی شوند.

این شرکت چینی با استفاده از دکمه های فلزی بزرگ و پیچ های روی حاشیه بیرونی زیبایی به ساعت ارائه داده است. این ساعت در پنج رنگ مختلف بدنه عرضه شده است که خریداران علاقه مند می توانند آنچه را دوست دارند انتخاب کنند. همچنین Amazfit T-Rex دارای 14 حالت مختلف ورزشی ، سنسورضربان قلب در طول روز و مقاومت در برابر آب تا 50 متر می باشد. مانند هر ساعت هوشمند دیگر ، می توانید یادآوری تماس ها، هشدار و پیام ها را در Amazfit T-Rex دریافت کنید. علاوه بر این ، می توانید از طریق NFC پرداخت کنید.

از نظر عمر باتری ، Huami Amazfit T-Rex می تواند تا 20 روز با یک بار شارژ به خوبی کار کند. از طرف دیگر ، حالت مانیتورینگ اولیه 66 روز با بلوتوث و سنسور ضربان قلب به شما کمک می کند که در صورت با فعال بودن GPS ، دوام آن به 20 ساعت می رسد. از نظر دوام و مقاومت، این دستگاه دارای دوازده استاندارد نظامی است که آن را برای استفاده در شرایط سخت آماده می کند. این ساعت می تواند در برابر شرایط شدید محیطی از گرما ، سرما ، خوردگی و رطوبت مقاومت کند.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد