آیا گوشی شما رابط کاربری MIUI 12 را پشتیبانی می کند یا خیر ؟

تیرداد نصرتی دوشنبه 15 اردیبهشت 1399 - 13:12
آیا گوشی شما رابط کاربری MIUI 12 را پشتیبانی می کند یا خیر ؟
یک برنامه جدید از طرف برنامه نویسان رسمی Alpha با نام "تست واجد شرایط بودن MIUI 12 (دسترسی زودهنگام)" اکنون در فروشگاه Google Play موجود است. این برنامه تمام تلفن های هوشمندی که تاکنون در گمانه زنی ها به آنها اشاره شده است را گردآوری و به روز می کند.

غول تولید کننده چینی ، شیائومی ، هم اکنون در حال کار بر روی رابط کاربری جدید MIUI خود است. از آنجا که این شرکت اعلام کرده است که به طور رسمی از توسعه MIUI 11 منصرف شده است ، گمانه زنی های بسیاری در مورد سیستم MIUI 12 وجود دارد. با این حال ، نکته ای که همه می خواهند بدانند این است که آیا گوشی های آنها از MIUI 12 پشتیبانی می کند. تاکنون ، شاهد لیست های بیشماری از تلفن های MI / Redmi / Poco بوده ایم که از این سیستم پشتیبانی می کنند. اگر به دنبال لیست جامع هستید تا بدانید آیا گمانه زنی ها به دستگاه شما نیز اشاره می کنند ، یک راه آسان تر برای انجام این کار وجود دارد.

یک برنامه جدید از طرف برنامه نویسان رسمی Alpha با نام "تست واجد شرایط بودن MIUI 12 (دسترسی زودهنگام)" اکنون در فروشگاه Google Play موجود است. این برنامه تمام تلفن های هوشمندی که تاکنون در گمانه زنی ها به آنها اشاره شده است را گردآوری و به روز می کند. آزمون واجد شرایط بودن MIUI 12 با هدف کمک به شما در تعیین اینکه آیا دستگاه شما از بروزرسانی MIUI 12 پشتیبانی خواهد کرد یا نه ، کمک می کند. 

 

چگونگی استفاده از برنامه تست توانمندی MIUI 12

  1. برنامه را باز کنید و دستگاه خود را ردیابی کنید
  2. اگر موفق به شناسایی دستگاه خود شدید ، می توانید روی "بررسی" ضربه بزنید
  3. اگر دستگاه شما قابل شناسایی نبود ، می توانید از یک ویژگی سفارشی برای انتخاب لیستی از دستگاه های Xiaomi استفاده کنید

اندازه برنامه کمتر از 7 مگابایت است و استفاده از آن بسیار آسان است. من این برنامه را در Xiaomi Mi Max 3 و 2019 Xiaomi Mi 9 SE خود نصب کردم. هر دو دستگاه آپدیت MIUI 12 را دریافت می کنند.

در این مرحله ، دوباره تأکید می کنیم که این برنامه به طور رسمی از شرکت شیائومی نبوده و اطلاعات جمع آوری شده بر اساس گمانه زنی ها می باشد. این بدان معناست که می توان از لیست رسمی شیائومی تفاوت داشته باشد . اگر هنوز می خواهید برنامه را امتحان کنید ، اینجا را کلیک کنید تا آن را از فروشگاه Google Play دریافت کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد