قوانین و مقررات

قوانین کلی : 

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های وب سایت اینترنتی “پی بی 360” منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

هچنین لازم به ذکر است که فروشگاه اینترنتی پی بی 360 یک فروشگاه مجازی بوده و تمامی مراحل ارسال کالا به صورت سیستمی و از انبار فروشگاه ما انجام می شود این بدان معناست که امکان خرید کالا به صورت فیزیکی وجود ندارد و کلیه ثبت سفارشات از طریقه درگاه وب سایت صورت می پذیرد.

کلیه ی محصولات ارایه شده در وب ‌سایت، یا توسط خود وب سایت به صورت مستقیم از گمرکات کشور به صورت قانونی وارد کشور شده است و یا از شرکت‌های معتبر و واردکنندگان رسمی و قانونی خریداری و عرضه می ‌شود.

زمان پردازش کالا یا به معنای دیگر آماده سازی و ارسال کالایی که مشتری در وب سایت سفارش داده است دقیقا پس از ثبت نهایی توسط مشتری به جریان می افتد. و در صورت امکان همان روز در تهران و نهایتا ظرف 4 روز در شهرستان ها تحویل مشتری خواهد شد.

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات وب سایت استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به بخش پشتیبانی ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که وب سایت به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

حریم خصوصی :

وب سایت پی بی 360 به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

کلیه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات وب سایت، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط وب سایت PB360 جزئی از اموال این وب سایت محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار پی بی 360 است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای این وب سایت محفوظ می‏‌دارد

وب سایت اینترنتی پی بی 360 به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏ گذاری می‌‏ دهد.

کلیه کالاهایی که در فروشگاه اینترنتی پی بی 360 به فروش می رسند ساخته شده توسط برند های شاخص و با کیفیت روز دنیا بوده و علاوه بر این توسط کارشناسان متخصص واحد کنترل کیفی وب سایت ما پیش موجود شدن در سایت چک می شوند با این وجود مشتریان محترم حق دارند تا در صورتی که وجود مغایرت و یا احیانا ایراد فنی در محصولات ارائه شده توسط وب سایت ما مشاهده نمودند ظرف 24 ساعت با پشتیبانان ما مطرح نمایند.

7 روز مهلت بازگشت کالا گارانتی پیشفرض فروشگاه ما برای کلیه کالاهای موجود در این سایت می باشد. تا خیال مشتریان از خرید غیر حضوری آسوده باشد. و در صورتی که طبق قوانین مربوط به مهلت 7 روزه بازگشت کالا و در همان چهارچوب مشتری نیاز به مرجوع کردن کالا را داشته باشد این امکان فراهم خواد بود.

ایراد فنی : 

در صورتی که محصول خریداری شده توسط مشتریان ایرادات فنی در چهارچوب موارد ذیل داشته باشد مشتری موظف است تا 48 ساعت به بخش پشتیبانی وب سایت مورد پیشامده را مطرح نماید.

  • محصول خریداری شده بدن آسیب دیدن و ضربه شدید روشن نشود
  • محصول خریداری شده ایراد برقی داشته باشد (به عنوان مثال مشکل قطع و وصلی داشته باشد)
  • محصول خریداری شده مشکل باطری داشته باشد
  • محصول ارسالی فیک بوده و مغایر با محتویات درون وب سایت باشد

کالاهای گارانتی دار شرکتی :

علاوه بر گارانتی پیشفرض وب سایت PB360 گارانتی های دیگری نیز در وب سایت مشاهده می کنید که این گارانتی ها مورد تایید اتحادیه های مربوطه می باشد و در صورت بروز مشکلات در کالای مذکور مشتری محترم موظف است مورد پیشامده را در چهارچوب قوانین همان شرکت و با نمایندگی مجاز آن شرکت مطرح نماید. به عنوان مثال اگر محصولی از 18 ماه گارانتی شرکتی برخوردار است مشتری محترم قادر است تا 18 ماه در چهارچوب ضمانت نامه و گارانتی آن شرکت کالای مورد نظر را تعویض و یا تعمیر نماید. محصولاتی که به صورت پلمب تحویل مشتریان می شود و دارای گارانتی می باشند، در صورت باز شدن پلمب و در خواست مرجوعی کالا توسط مشتری به دلایلی خارج از شرایط معیوب بودن اعلام شده توسط گارانتی؛ تعویض این کالا ها شامل کسر حق فرانشیز می گردد.

7 روز مهلت بازگشت کالا : 

ضمانت 7 روز وب سایت پی بی 360 برا اکثر کالاهای درج شده داخل سایت لحاظ شده اند که شرایط ضمانت 7 روز مهلت تست کالا در ذیل آورده شده است . شما می توانید تا 7 روز بعد از دریافت کالا در صورتی که محصول خریداری شده مشکلی داشته باشد با هماهنگی با پشتیبانی سایت کالا را تعویض کنید. لازم به ذکر است در صورتی که موجودی کالای مذکور به اتمام رسیده باشد مبلغ سفارش به شما بر خواهد گشت.

  1.  به منظور بهره مندی کلیه مشتریان از خدمات کالای آک بند (پلمپ)، در این وب سایت مرجوعی سلیقه ای امکان پذیر نیست خواهشمند است پیش از خرید توضیحات محصول را کاملا مطالعه فرمایید. 
  2.  محصولاتی که مربوط به حوزه ی سلامت و بهداشت می شوند (به جز ساعت های هوشمند) به علت رعایت پروتکل های بهداشتی قابلیت مرجوعی ندارند.
  3.  در صورتی که مشکل ایجاد شده در محصول توسط مشتری ایجاد شده باشد امکان بازگشت کالا وجود نخواهد داشت.

نکاتی مربوط به پذیرش کالای مرجوعی :

  1. کالای برگشتی حتما می بایست با بسته بندی و پک محصول باشد از این رو خواهشمندیم پک و جعبه اصلی محصول را نزد خود نگه دارید.
  2. برچسب‌ زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
  3. این سرویس اشکال‏‏‌های فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه‌اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل می‌شود.
  4.  وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا ، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش پی بی 360 از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود.

موارد ابطال گارانتی : 

ضمانت دستگاه، محدود به عیوب ناشی از ساخت بوده و شامل ایرادات ناشی از بلایای طبیعی یا حوادث غیر مترقبه، ضربه, آتش، نفوذ مایعات یا مواد شیمیایی، شکستگی، خراشیدگی، تغییر شکل، زنگ زدگی، نوسانات برق یا عیوب مربوط به استفاده در محیط های آلوده و پر گردوغبار ، تغییر در قطعات ، قطع و وصل اتصالات در حین روشن بودن دستگاه ،صدمات حین عمل, آسیب دیدگی کانکتور و کابل و استفاده نادرست از دستگاه و اتصال پورتهای ورودی و خروجی به برق شهر، بکارگیری آداپتورهای متفرقه ،استفاده نادرست (عدم رعایت شرایط مندرج در دستورالعمل نگهداری و کارکرد)، دستکاری، تنظیم یا تعمیر توسط افراد غیر مجاز نمی باشد.

درج صحیح اطلاعات کاربر :

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، این فروشگاه جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند. همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد

سبد خرید :

لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، به‌ویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان شگفت‌انگیز که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند.

در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

پی بی 360 در اسرع وقت وجوه دریافتی را به پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

در صورت لزوم عودت وجه به حساب مشتری، اصل بر این است که مبلغ به شماره کارت اعلام شده توسط مشتری عودت خواهد شد.در صورتی که در هر خرید واریز اولیه از کارت دیگری صورت گرفته باشد و مغایرتی بین حساب مبدا که پرداخت اولیه از آن انجام شده با حساب اعلامی توسط مشتری در حساب کاربری کشف شود، “پی بی 360” مطابق با ضوابط و مقررات قانونی، مبلغ را به حساب مبدا عودت خواهد داد.

با توجه به نوسانات شدید قیمت ارز حتما پیش از خرید و نهایی کردن ثبت سفارش خود از طریق تماس با کارشناسان ما از موجود بود کالا مذ نظر خود اطمینان حاصل فرمایید.

شایان توجه مشتریان شهر تهران که امکان پرداخت درب محل برای آنها وجود دارد : 

در خصوص سبد های خرید بالای 10.000.000 تومان در صورتی گه روش پرداخت درب محل را انتخاب کرده اید پس از ثبت سفارش با بخش فروش تماس گرفته و تایید سفارش را از فروشگاه بگیرید. و در صورتی که موعد ارسال و پرداخت شما بعد از گذشت یک روز از تاریخ ثبت کالا باشد، مانند ثبت کالا قبل از روز های تعطیل، سفارش شما به صورت سیستمی کنسل خواهد شد. لذا خواهشمند است مد نظر داشته باشید در زمان ثبت سفارش حداکثر موعد ارسال و پرداخت را 24 ساعت آینده قرار دهید در غیر این صورت فروشگاه مسئولیتی در برابر سفارش شما به عهده نمی گیرد.

پیش خرید لپ تاپ :

همانگونه که مستحضرید پیش فروش لپ تاپ های پی بی 360 به عنوان یک فروش قطعی می باشد و در زمانی که فاکتور شما تنظیم می شود به منزله ی انجام شدن قطعی معامله بوده و مجموعه هزینه ی اضافی بابت اضافه شدن خدمات گمرکی، سرویس های ارزش افزوده و یا افزایش قیمت دلار دریافت نخواهد کرد.
شرایط کنسلی سفارش : 

1- در صورتی که قصد کنسل کردن سفارش خود را دارید می توانید تا حداکثر 24 ساعت پس از ثبت سفارش مبلغ خود را به صورت کامل پس بگیرید.

2- در صورتی که درخواست عودت وجه شما از موعد مقرر گذشته باشد امکان کنسل کردن سفارش وجود ندارد مگر اینکه لپ تاپ شما توسط کارشناسان دفتر چین خریداری نشده باشد.

3- در این صورت مجموعه ارز خریداری شده جهت سفارش کالای شما منهای 1 درصد کارمزد لغو سفارش را به حساب شما برمی گرداند.

در صورتی که مدل مد نظر شما به هر دلیلی در کشور مبدا ناموجود شده باشد به موافقت خودتان مدل مشابه برای شما تهیه خواهد شد در غیر این صورت زمان بندی تحویل 20 روز کاری برای تحویل سفارش شما ملغی می شود و جریمه تاخیر در تحویل لپ تاپ به شما تعلق نمی گیرد.

خسارات و حمل و نقل :

پی بی 360 همواره نهایت تلاش خود را می‏‌ کند تا کلیه سفارش‏‌ ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته‌ بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏ های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و این فروشگاه تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.
آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش سایت اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش پی بی 360 ارسال شود.
پی بی 360 به منظور آرامش و رفاه حال شما مشتریان عزیز کلیه کالاهای حساس و گران قیمت را پیش از ارسال بیمه می کند. طبق اساسنامه شرکت های محترم پست و تیپاکس کلیه اقلام ارسالی به همراه بیمه می بایست در حضور مامور پست یا تیپاکس چک شود در صورتی که مامور تحویل از تحویل صحیح کالا به شما اجتناب کرد، میتوانید کالا را تحویل نگیرید در غیر این صورت تبعات ناشی از شکستگی و یا هر گونه خرابی در کالا به عهده خود مشتری بوده و می تواند با طرح دعوی در مراجع قانونی پیگیری وجه بیمه خود از شرکت های حمل شود. 

 تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هر یک از موارد ، پی بی 360 هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
فروشگاه پی بی 360 خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.

بازخوردها
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد