Loading...

سوالات متداول

1- آیا خرید حضوری برای مشتریان ممکن است؟

برای خرید حضوری لطفا با شماره تلفن سایت تماس گرفته و پس از هماهنگی با کارشناسان فروش به محل شرکت واقع در خیابان انقلاب، بعد از چهار راه ولیعصر، نبش خیابان رازی، پلاک 1034 طبقه سوم واحد 15 مراجعه فرمایید.

 2- در چه ساعاتی میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟

در هر ساعتی در شبانه روز و در هر روز شما امکان ثبت سفارشات را خواهید داشت.

 3- آیا کالاهای موجود در وب سایت پی بی 360 گارانتی دارند؟

کلیه کالاهای موجود در سایت پی بی 360 دارای گارانتی پیشفرض 7 روز مهلت تست کالا می باشند و همچنین برخی از کالاهای عرضه شده در وب سایت دارای گارانتی شرکتی معتبر مورد تایید اتحادیه های مربوطه می باشند.
لازم به ذکر است که هیچ کالایی بی کیفیتی (که موجب مرجوعی کالا به علت پایین بودن کیفیت باشد) در این وب سایت به فروش نمی رسد

 4-چه محصولاتی را میتوانم سفارش دهم؟

تمامی محصولاتی که در سایت با عنوان موجود نمایش داده شده و برای آنها قیمت تعیین شده است.

 5-قیمت محصولات در سایت پی بی 360 در مقایسه با سایر فروشگاه ها چگونه است؟

از آنجایی که کلیه محصولات مندرج در وب سایت توسط خود مجموعه به صورت قانونی وارد کشور شده اند می توانیم ادعا کنیم که قیمت های مندرج در سایت کاملا رقابتی و دست اول می باشند.

 6-سفارش مورد نظر چه زمانی به دست من میرسد؟

فرایند ارسال کالا پس از نهایی شدن ثبت سفارش تا ساعت 16 به صورت آنی ارسال می گردد و در تهران نهایتا 24 ساعته و در شهرستان ها نهایتا 4 روزه به دست مشتریان خواهد رسید.

 7- آیا میتوانم چند محصول را به صورت همزمان سفارش دهم؟

بله، شما میتوانید از یک محصول به تعداد زیاد و یا چند محصول مختلف را به صورت همزمان سفارش دهید.

 8-پس از ثبت سفارش، مبلغ مورد نظر را چگونه پرداخت کنم؟

پرداخت هزینه سفارش به دو روش ممکن است : 1 – پس از ثبت سفارش به درگاه بانکی متصل شده و از طریق شماره کارت بانکی و رمز عبور مبلغ سفارش پرداخت خواهد شد. 2 – میتوان پس از تحویل کالا پرداخت را از طریق POS سیاری که مامور ارسال همراه دارد، کارت کشید و پرداخت را انجام داد (فقط در تهران امکان این روش میسر است)

 9-آیا پس از ثبت قیمت نهایی که در سایت قید شده، باید هزینه دیگری پرداخت کنم؟

بدیهی است که مشتری فقط هزینه ی درج شده در سایت را می پردازد. ارسال کالا ها در وب سایت پی بی 360 به دو صورت ارسال پستی و ارسال با پیک انجام می شود در صورتی که شما ارسال پستی را انتخاب کرده باشید و سبد خرید شما بالای 200/000 تومان باشد ارسال به صورت کاملا رایگان برای شما توسط پی بی 360 انجام میگیرد لازم به ذکر است که در صورتی که سبد خرید شما کمتر از 200.000 تومان باشد هزینه ی ارسال پستی بر مبنای معیار های شرکت پست به حساب شما اضافه خواهد شد.

اگر در تهران ارسال با پیک را انتخاب کرده باشید (تحویل اکسپرس) مبلغ 25.000 تومان به حساب شما اضافه خواهد شد.

 10-چطور از وضعیت سفارش مطلع شوم؟

کلیه ی مراحل ارسال کالا برای مشتریان از طریق ایمیل و پیامک به شما اطلاع داده می شود و در صورتی که مورد خاصی به وجود آید پشتیبانان ما با تلفن همراه مشتری تماس خواهد گرفت.

ارسال های تهران به صورت آنی و از انبار فروشگاه پی بی 360 ارسال خواهد شد. ارسال برای سایر شهرها نیز روزانه یک بار از طریق پست (به انتخاب مشتریان پیشتاز یا سفارشی) انجام می شود. سفارشاتی که در بعد از ساعت 12 و یا در ایام تعطیلی فروشگاه ثبت شوند، به اولین روز کاری موکول شده تا پس از هماهنگی ارسال شود. پس از اینکه سفارش مشتری ارسال شد، با مراجه به صفحه “پیگیری سفارش” و وارد کردن “کد خرید ” میتوان به کد رهگیری مرسوله پستی که در بخش “وضعیت سبد” اضافه شده، دسترسی داشت. با وارد کردن کد رهگیری در سایت پست، میتوان شرایط دریافت کالا در شهر خود پیگیری کرد.

 11-نحوه دریافت اطلاعات دقیق و کامل تر چگونه است؟

فروشگاه اینترنتی پی بی 360 سعی دارد تا هر آنچه مشتری در مورد خرید کالای مورد نظر نیاز دارد به صفحه اطلاعات آن محصول در سایت منتقل کند. اما ممکن است سوالات بسیار جزئی به ذهن مصرف کننده خطور کند. برای این موضوع هم میتوان در بخش نظرات سوال مرتبط را پرسید که در اسرع وقت جواب داده خواهد شد.خواهشمند است بدلیل سوالات متنوع و بسیار زیاد مشتریان، از سوالاتی که جوابشان در متن توضیحات کالا آمده و یا سوالات بی ربط و یا سوالاتی که در بخش نظرات جواب داده شده، پرهیز کنید.

 12-در صورت کسر وجه از حساب و تایید نشدن سفارش چه کنم؟

در این شرایط ابتدا باید مطمئن شد مبلغ از حساب کسر شده که این موضوع با دریافت تراکنش های بانکی و یا دریافت پیامک پرداخت از طرف بانک مشخص می شود. اگر مبلغ در حساب بانک طرف قرارداد باقی بماند، بین 2-3 ساعت تا نهایتا 72 ساعت بعد مبلغ بازگشت داده می شود. اما اگر پس از ثبت سفارش یا پرداخت، پیامک تایید برای شما ارسال نشد یا در اولین فرصت در روز کاری با شما تماس گرفته نشد، میتوان با همکاران بخش مالی موضوع را هماهنگ کرده تا پس از تایید مبلغ دریافت شماره کارت مشتری، مبلغ عودت داده شود.

 13-سوالات در چه زمانی پاسخ داده میشود؟

سوالات در اولین فرصت داده جواب خواهد شد، مگر اینکه جواب سوال به زمان موجود شدن کالا بستگی داشته باشد تا بتوان طبق موجودی جواب درست را اعلام کرد. کلیه سوالات مشتریان از طریق ایمیل و فرم های تماس نهایتا ظرف 48 ساعت پاسخ داده خواهد شد.

نظرات
    برگشت به بالا